Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette er på siden

Jeg synes at det er ekkelt med handlekurver som er tilgriset, og jeg forstår ikke hvorfor enkelte butikker tilbyr kundene tilgrisete handlekurver til å handle i.

Har ikke alle matforretninger rutiner for renhold av disse?

Jeg kan ikke komme på noen matvarer som er emballert slik at de ikke ser bra eller appetittelig ut.

Lykke til med prosjektet!

Anonymous poster hash: 9fca2...363

Annonse

AnonymBruker

Dette er på siden

Jeg synes at det er ekkelt med handlekurver som er tilgriset, og jeg forstår ikke hvorfor enkelte butikker tilbyr kundene tilgrisete handlekurver til å handle i.

Har ikke alle matforretninger rutiner for renhold av disse?

At de ikke har noen reservekurver de kan sette inn mens de skitne blir høytrykkspylt er utrolig! I noen butikker er de sorte av skitt i bunnen.

Anonymous poster hash: 5c404...486

Bella Dotte

Ja, jeg begriper ikke konseptet "kokkeklar", er det ferdigmat eller ikke? Ekkelt navn, ser billig ut, men koster antakeligvis for mye, har ikke sjekket prisen. Hater det.

Smoothieblandinger, er det ikke lettere å kjøpe smoothie enn å basere seg på en pose frossen frukt og i tillegg må ha juice osv.?

Isbiter! Herregud, sier jeg bare.

"Skapt for å deles", tror de at forbrukerne er dumme?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...