spiky Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Er det noen varer i butikken du ergrer deg over hvordan fremstår. Mht. pakningsutseende. At det ikke ser bra ut, appetittelig etc.?? Holder på med et prosjekt på jobben og det hadde vært så fint å få noen meninger av noen forbrukere… På forhånd takk :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 JA! Osteskivende de selger i kantina på jobben. Èn stakkarslig osteskive pakket i unødvendig mye plast. Irriterer meg grønn Anonymous poster hash: 649e9...1a9 0 Siter
serenity777 Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Det meste av firstprice embalasjen, ser ut som den er designet for å få folk til å velge noe annet. Dårlige greier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 Skrevet 14. mai 2013 Dette er på siden Jeg synes at det er ekkelt med handlekurver som er tilgriset, og jeg forstår ikke hvorfor enkelte butikker tilbyr kundene tilgrisete handlekurver til å handle i. Har ikke alle matforretninger rutiner for renhold av disse? Jeg kan ikke komme på noen matvarer som er emballert slik at de ikke ser bra eller appetittelig ut. Lykke til med prosjektet! Anonymous poster hash: 9fca2...363 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 Syltetøy i plastspann byr meg litt imot. Varm brus på plastflasker frister lite, særlig de som ikke har "naturlig smak". Lettbruser som ikke inneholder naturlig fruktjuice f.eks. Anonymous poster hash: e515e...076 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 Burken med pultost.Anonymous poster hash: 38ba9...d74 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 Skrevet 18. mai 2013 Grå kjøttdeig og mugnet brød! Anonymous poster hash: 5c404...486 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 Skrevet 18. mai 2013 Dette er på siden Jeg synes at det er ekkelt med handlekurver som er tilgriset, og jeg forstår ikke hvorfor enkelte butikker tilbyr kundene tilgrisete handlekurver til å handle i. Har ikke alle matforretninger rutiner for renhold av disse? At de ikke har noen reservekurver de kan sette inn mens de skitne blir høytrykkspylt er utrolig! I noen butikker er de sorte av skitt i bunnen. Anonymous poster hash: 5c404...486 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. mai 2013 Skrevet 18. mai 2013 Ja, jeg begriper ikke konseptet "kokkeklar", er det ferdigmat eller ikke? Ekkelt navn, ser billig ut, men koster antakeligvis for mye, har ikke sjekket prisen. Hater det. Smoothieblandinger, er det ikke lettere å kjøpe smoothie enn å basere seg på en pose frossen frukt og i tillegg må ha juice osv.? Isbiter! Herregud, sier jeg bare. "Skapt for å deles", tror de at forbrukerne er dumme? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.