Gå til innhold

Søkefunksjonen


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skulle søke opp noen gamle innlegg jeg har skrevet, og søkte på forfatter.  Men jeg fikk ingen treff.

 

Er det mulig å kun søke for en bestemt periode uten mer spesifisering, men få opp alle for den perioden?  Jeg fikk det ikke til.

 

Jeg savner valget å kunne logge inn som skjult bruker på fremsiden av dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

Jeg skulle søke opp noen gamle innlegg jeg har skrevet, og søkte på forfatter.  Men jeg fikk ingen treff.

 

Er det mulig å kun søke for en bestemt periode uten mer spesifisering, men få opp alle for den perioden?  Jeg fikk det ikke til.

 

Jeg savner valget å kunne logge inn som skjult bruker på fremsiden av dol.

 

Hei, pass på at du har haket av for at du søker i Forums (og ikke Members el. Help Files). Du kan velge periode også, ja, fra dato til dato...

Hører ellers gjerne din/deres mening(er) om Søk-funksjonen, har ikke hatt bruk for denne selv enda så tar i mot innspill som jeg kan ta videre.  

Du sikter til den innloggingsboksen oppe i hjørnet der? Hvis du klikker på det røde feltet der det står "Logg inn i forum" vil du få tilgang til samme valg som inne fra forumet - skjult bruker osv.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Jeg synes også at søkefunksjonen er litt vanskelig og savner å kunne søke opp mine gamle innlegg.

 

Ja, man får opp de trådene man har skrevet innlegg i, og ikke en liste over enkelt-innlegg.

I tillegg blir de aller siste innleggene loggført under Innlegg (inne på profilen deres).

Jeg har fanget opp at det er et ønske om dette hww, så jeg skal sjekke det opp i morgen og høre hvilke tanker ledelsen har om akkurat dette. Flott med innspill! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fanget opp at det er et ønske om dette, så jeg skal sjekke det opp i morgen og høre hvordan dette er lagt opp og hvilke tanker ledelsen har om akkurat dette. Flott med innspill! :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, pass på at du har haket av for at du søker i Forums (og ikke Members el. Help Files). Du kan velge periode også, ja, fra dato til dato...

Hører ellers gjerne din/deres mening(er) om Søk-funksjonen, har ikke hatt bruk for denne selv enda så tar i mot innspill som jeg kan ta videre.  

Du sikter til den innloggingsboksen oppe i hjørnet der? Hvis du klikker på det røde feltet der det står "Logg inn i forum" vil du få tilgang til samme valg som inne fra forumet - skjult bruker osv.  ;)

Jeg får det ikke til.  Det er noen innlegg fra en periode jeg hadde et annet nick jeg prøver å søke opp.  Prøvd å skrive bare nicket og slik det står i dag med Gjest_nicknavn_*.  Det går av og til når jeg søker på nicket jeg har nå.  

 

Jeg får heller ikke til å søke for en spesiell periode uten å søke på enkelte ord eller forfatter.  

 

Når jeg logger inn fra forsiden av doktoronline er det ingen valg om å være skjult bruker.  Du kommer rett inn på forumet.  Hvis du skriver feil kommer du inn der du kan velge. Men der jeg logger inn er ikke oppe i et hjørne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...