Gå til innhold

Har aktiviteten falt betrakelig etter omleggingen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

22

• Sør

18

• GodHatesUsAll

9

• Bookworm

7

Jeg er veldig lite her inne nå i forhold til det jeg var før og jeg tror ikke det kommer til å bli noe særlig mer heller. Det er blitt noe helt annet enn det var og jeg synes ikke det er til det bedre. Dessuten liker jeg absolutt ikke at man kan skrive innlegg under "AnonymBruker", det er håpløst å skulle holde styr på om det er en og samme eller flere forskjellige i en og samme tråd.

Enig! Dessuten sliter jeg med svar-til-meg-funksjonen... Skjønner hvordan den funker, men den funker svært mye dårligere enn før. Lett å miste oversikten.... Og jeg som pleier å være så positiv :P

AnonymBruker

Det meste av innvandringsdebatten her inne har ingen verdens ting med "kritikk av innvandringspolitikken" å gjøre. "Muslimer er onde", "Islam er tvillingideologien til nazismen", osv, og det monomane gnålet mot muslimer som finner sted på Doktoronline, har fint lite med " kritikk av innvandringspolitikken" å gjøre. 

Det mest utrolige er at mye av dette får stå uten at nickene blir utvist. Jeg for min del har fått to advarsler på et par dager fordi jeg taler imot ekstremistene. Så det er åpenbart hvor Doktoronline står. 

Innlegg som dette vernes av moderator:

Mulig du var for ruset til å huske hva du skrev senest i går. Å kalle israelvenner som motarbeider islamisme, nazismens toeggede tvilling for av alle ting....nazister.. og mixe dem sammen med Vigrid, er så absurd at det er vanskelig å forestille seg uten at det er tung rus med i bildet.

Ellers er det notert at du bruker eventuell psykisk sykdom mot andre debattanter på et forum for helse, og det er å håpe at også WM merker seg dette.

Skrevet av Nord og Ned her:

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/392072-innvandrere-i-flertall-i-stadig-flere-oslo-bydeler/page-2

Innlegget over er regelrett løgn, men det får stå, selv om jeg har trykket rapporteringsknappen i hvert fall fem ganger, og selv om jeg svarte på en av klagene jeg fikk på mail og spurte om hvorfor denne løgnen får stå. Den står fortsatt, men tråden er stengt (etter at Nord og Ned fikk siste ordet, selvsagt).

Det er vel forskjellen på DOL og en del andre nettsteder. De fleste forsøker i det minste å gjøre noe med grumset. Administratorene på DOL oppmuntrer til det ved å utestenge de som taler den hatefulle gjengen med Fjordman-fans imot.

Det er ikke det minste rart DOL oppfattes som et sted for høyreekstreme. De er ikke mange, men andre steder blir de slettet. Her får de holde på fritt. 

Du støtter altså sensur av meninger som ikke er PK. Det sier i grunnen mest om deg.

Anonymous poster hash: bc826...af9

Annonse

GodHatesUsAll

Igrunnen helt utrolig..... Skulle likt å vite om eierne av DOL egentlig vet hvordan høyreekstremistiske holdninger får lov å utbre seg her uten at noen tar til motmæle? I så fall er det hevet under enhver kritikk...

Det lurer jeg også på.

Jeg er veldig fornøyd med den nye løsningen, og er en gammel traver på DOL. Jeg er faktisk mye mer aktiv nå, enn jeg har vært på lenge på gamle... 

Men hvor blir det av svigermorstrådene og andre tråder om relasjoner - de er vel ikke like artige å diskutere i dette formatet? Savner dem! Laguuuuuna? :)

AnonymBruker

Hvorfor tror dere det kun er jeg og Sør som gidder i denne typen tråder?

Du treffer spikeren på hodet her.

Jeg har blitt kalt fordumsfull av den ene du nevner, og kunnskapsløs av den andre.

Dette selv om jeg er eldre enn begge to. Og har fulgt meget godt med i smfunnsdebatter generelt.

Å bli sjikanert til de grader hele tiden - fordi man mener noe annet enn et par av de andre debattantene - gjør at jeg holder meg unna.

Å bli ufin i ordbruken etter et par innlegg, er altså en trend her inne.

Etter omleggingen til dette nye konseptet på DOL, så var WM på banen med en pekefinger om nettopp dette.

Likeså den evige kverningen med de samme argumentene.

Nazister, jøder, Hitler, Frp, forfølgelse, ABB, Tvedt, fluesopp, rus, tulling, og så videre trengs ikke nevnes i hver bidige tråd.

Anonymous poster hash: 7d88a...7a4

Annonse

Hehe, jeg synes sånt er ganske festlig, og noe som gjorde DOL ganske unikt, så vi har nok ulike meninger om mangt! :P

Hvis jeg hadde hatt så lite folkeskikk at jeg hadde svart akkurat det jeg tenkte, så hadde nok disse trådene vært passe interessante - men heldigvis er jeg høfligere enn det!

Det er vel intet som tilsier at Nye DOL ikke er minst like egnet til Svigermortråder som gamle DOL?

Det var jo mye artigere når en kunne legge svaret direkte under den som svarte en. Når en da svarer på et svar til seg, oppstår ulike tråder i tråden.

Se for deg at Laguna (eksempelvis) nå skriver et innlegg som ti stykker kommenterer under hverandre. Når hun (eventuelt) skal kommentere hvert av disse må hun legge svarene under hverandre. Eventuelt må hun samle alle svarene i ett innlegg, så kan en jo tenke seg hvor oversiktlig det blir når hver og en av de 10 (evt.) skal kommentere svaret Laguna ga.... etc. etc.

Det var jo mye artigere når en kunne legge svaret direkte under den som svarte en. Når en da svarer på et svar til seg, oppstår ulike tråder i tråden.

Se for deg at Laguna (eksempelvis) nå skriver et innlegg som ti stykker kommenterer under hverandre. Når hun (eventuelt) skal kommentere hvert av disse må hun legge svarene under hverandre. Eventuelt må hun samle alle svarene i ett innlegg, så kan en jo tenke seg hvor oversiktlig det blir når hver og en av de 10 (evt.) skal kommentere svaret Laguna ga.... etc. etc.

Det er klart at det er tilfeller hvor den ene eller andre løsningen er best, men det du beskriver kan fint gjøres på nye DOL, akkurat slik vi skriver til hverandre nå. Jeg har svart deg, og du ser med en gang hvem som har svart deg.

Det er klart at det er tilfeller hvor den ene eller andre løsningen er best, men det du beskriver kan fint gjøres på nye DOL, akkurat slik vi skriver til hverandre nå. Jeg har svart deg, og du ser med en gang hvem som har svart deg.

Det er sant, men da er man vel avhengig av at den som svarer deg, har sitert deg? Selv bruker jeg ikke den funksjonen, jeg bruker bare "vis nytt innhold" og hopper rett inn sist leste innlegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...