Gå til innhold

Har aktiviteten falt betrakelig etter omleggingen?

Anbefalte innlegg

Da er debatt og innvandringspolitikken og Schengen like legitimt på Åpnet. Dette er politikk godt som noe.

Anonymous poster hash: bc826...af9

Det er ikke "innvandringspolitikken og Schengen" som angripes, men romfolket, jødene, muslimene, osv.

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

22

• Sør

18

• GodHatesUsAll

9

• Bookworm

7

Gjest Admin Doktoronline

Og systemet er ikke til å stole på heller - dette svaret har jeg ikke fått varsel om foreksempel - tilfeldig at jeg var inne og leste "siste svar" i en tråd jeg hadde deltatt i... 

Hei, jeg har kikket litt på brukeren din og innstillingene dine. Det ser ut som om det ikke var haket av for en standardinnstilling på brukeren din som gjør at du egentlig ikke skal få "pop up-beskjeder", så alt bør være i orden nå. Husk også at det går an å bli varslet automatisk her inne når noen skriver noe i tråder du følger eller tråder du har skrevet noe i, i tillegg til at du kan bli varslet når noen siterer/svarer deg. Dette har du ikke haket av for per nå (Kontrollpanel, Varslingsinnstillinger).   

Minner også om denne tråden, spesielt egnet til å melde inn feil/bugs. Den ligger øverst i Webmaster-forum. :)

AnonymBruker

Du kan lese dette, hvor man ser hvordan hat mot jøder og romfolk går hånd i hånd, og er det samme:

http://www.dagbladet.no/2013/05/15/kultur/debatt/politiske_ideer/politiet/historie/27186662/

Her er til og med bilder hvor jøder fremstilles slik som romfolket fremstilles i dag.

Marte Michelet. Omtrent like troverdig kilde som Tore Tvedt. Begge har for øvrig samme hat til ordensmakten, og hennes konspirasjonsteorier om dem i denne artikkelen vitner om en sann fanatiker.

Anonymous poster hash: dda46...a0d

Marte Michelet. Omtrent like troverdig kilde som Tore Tvedt. Begge har for øvrig samme hat til ordensmakten, og hennes konspirasjonsteorier om dem i denne artikkelen vitner om en sann fanatiker.

Ta ballen, ikke mannen (eller kvinnen).

Gjest Admin Doktoronline

Ikke forlat oss, da, Nickløs!! Please!

Men er det egentlig flere anonyme, eller er det bare at man ikke kan ha midlertidige nick av typen "Lurer på dette idag"?

Det stemmer, Mirabell. Tidligere var de anonyme brukere med midlertidig nick, så det er ikke sånn at det plutselig har eksplodert med anonyme brukere ;)

AnonymBruker

Ta ballen, ikke mannen (eller kvinnen).

Jeg har bitt meg merke i at så snart Michelet eller Simonsen skriver noe, så tilber du de som om de skulle komme med et fasitsvar i hånden.

Og så er du like flink å feie andre under teppet så snart de kommer med innlegg som ikke samsvarer med ditt syn på saken.

Da er innleggene hatske, eller fulle av fordommer.

*Rister på hodet*

Anonymous poster hash: 7d88a...7a4

Annonse

Det stemmer, Mirabell. Tidligere var de anonyme brukere med midlertidig nick, så det er ikke sånn at det plutselig har eksplodert med anonyme brukere ;)

Men kan dere ikke automatisk tildele anonyme folk i en tråd et midlertidig nick, slik som jeg foreslo i en annen tråd?

Det er mye bedre å se et midlertidig nick, enn en lang streng med hex-koder.

:)

Jeg har bitt meg merke i at så snart Michelet eller Simonsen skriver noe, så tilber du de som om de skulle komme med et fasitsvar i hånden.

Og så er du like flink å feie andre under teppet så snart de kommer med innlegg som ikke samsvarer med ditt syn på saken.

Da er innleggene hatske, eller fulle av fordommer.

*Rister på hodet*

Anonymous poster hash: 7d88a...7a4

Skriv heller hva du er uenig med i artiklene, fremfor å kritisere hvem som er forfatteren.

Gjest Admin Doktoronline

Men kan dere ikke automatisk tildele anonyme folk i en tråd et midlertidig nick, slik som jeg foreslo i en annen tråd?

Det er mye bedre å se et midlertidig nick, enn en lang streng med hex-koder.

:)

Vi har notert oss ditt ønske (har samlet opp noen ønsker her nå). Flott med innspill fra dere.

GodHatesUsAll

Jeg tror hvordan ord gis ny mening på den ekstreme høyresiden er en god bokide som kan vekke lattermuskler rundt om i hele kongerike.

Venstreekstremist - Alle som ikke er høyreekstreme. Selv Erna Solberg (eller "den bleitfeite megga, som hun gjerne omtales som i de kretser) er venstreekstrem. 

Fanatiker - Alle som taler imot høyreekstremistene. 

Antirasist - Synonymt med landsforæder. 

Sosialist - Alt til venstre for Høyre (selv om det er lenge siden vi i Norge hadde et eneste parti som var sosialistisk. Klovnene i rødt er unntaket, da de i det minste nærmer seg sosialisme). 

Politisk korrekt - Alle som ikke preker hat og som synes menneskerettigheter og menneskeverd og sånn er viktig (disse er ikke bare "politisk korrekte", men også "venstreekstreme", "fanatikere", antirasister" og helst "sosialister" - selv om det er selveste Erna Solberg i partiet Høyre som skriver leserinnlegget). 

Fråtser man i nyordene til denne gjengen er det utvilsomt materiale til en uhyre komisk bok som meget vel kan sørge for at høyreekstremistene får subsidiert norskkurs sammen med våre nye landsmenn. 

Endret av GodHatesUsAll

Annonse

GodHatesUsAll

Mener du å si at jeg er høyreekstrem GodHatesUsAll??? :huh:

Nei. Du postet innlegget ditt mens jeg skrev mitt, så det var ikke myntet på deg. Det var derimot myntet på en del faste dol-deltakere (og 95 % av de du finner i avisenes kommentatorfelt).

Nei. Du postet innlegget ditt mens jeg skrev mitt, så det var ikke myntet på deg. Det var derimot myntet på en del faste dol-deltakere (og 95 % av de du finner i avisenes kommentatorfelt).

Takk for svar.

Endret av Maglor
AnonymBruker

Jeg tror hvordan ord gis ny mening på den ekstreme høyresiden er en god bokide som kan vekke lattermuskler rundt om i hele kongerike.

Venstreekstremist - Alle som ikke er høyreekstreme. Selv Erna Solberg (eller "den bleitfeite megga, som hun gjerne omtales som i de kretser) er venstreekstrem. 

Sosialist - Alt til venstre for Høyre (selv om det er lenge siden vi i Norge hadde et eneste parti som var sosialistisk. Klovnene i rødt er unntaket, da de i det minste nærmer seg sosialisme). 

Politisk korrekt - Alle som ikke preker hat og som synes menneskerettigheter og menneskeverd og sånn er viktig (disse er ikke bare "politisk korrekte", men også "venstreekstreme", "fanatikere", antirasister" og helst "sosialister" - selv om det er selveste Erna Solberg i partiet Høyre som skriver leserinnlegget). 

Fråtser man i nyordene til denne gjengen er det utvilsomt materiale til en uhyre komisk bok som meget vel kan sørge for at høyreekstremistene får subsidiert norskkurs sammen med våre nye landsmenn. 

Oi. en ventreekstremist som forsøker å bortdefinere seg selv.

Moro? tja litt. men ikke noe særlig mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...