Gå til innhold

Har aktiviteten falt betrakelig etter omleggingen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

22

• Sør

18

• GodHatesUsAll

9

• Bookworm

7

GodHatesUsAll

Sier meg enig i at det er er for mange anonymebrukere her.

Sannsynligvis er det bare en.

Det var veldig enkelt å se hvem det var for et par dager siden, for det kunne f.eks. bare være en person i tråden (ingen skjulte brukere), så det var jo ikke så vanskelig å forstå hvem som skrev alle de anonyme svarene. Men jeg kommenterte det, og jaggu var han ikke lur nok til å sette seg som "skjult" :)

Annonse

Er vel ikke flere enn tidligere.

Virker som der er mer for meg.. dog det er kanskje ikke tilfelle siden man glemmer alt de anonyme skriver likevel. En grå masse som kan være en, to eller hundre individer.

Endret av Maglor
GodHatesUsAll

Jepp, det har du rett i, SurKjerring. Nicket er bunnet til hash-en.

Men det er bare å opprette flere nick, noe som er fryktelig enkelt, og tar to minutter selv om man må ordne seg ny e-postadresse.

Endret av GodHatesUsAll

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...