Gå til innhold

Fantastisk nydesign av paraplyen

Anbefalte innlegg

Gjest Annve
Skrevet

http://www.dagbladet.no/2013/05/12/nyheter/paraply/innovasjon/design/dbtv/27126360/

Ser jeg noen med en sånn er jeg redd jeg får latterkrampe. :)

Anonymous poster hash: 2b1ef...cecDe

Jeg synes den var kjempe lur  Hovedpoenget må jo være at den fungerer mye bedre enn den gamle. Og når den blir mer og mer vanlig, er det ingen som reagerer på den lenger. Mange nye ting som blir dømt nord og ned, og latterliggjort. Etter en stund er det ingen som reagerer lenger. Jeg kjøper meg garantert en sånn.

Tusen takk for hjelp
Skrevet

Jeg synes også at denne nye paraplyen var smart, da den ikke vrenger seg når det er vind.

Men jeg tror at det vil være en fordel å bruke en jakke som også er vannavvisende, ved bruk av denne paraplyen, i hvertfall når den holdes slik at kanten på paraplyen berører ryggen slik mannen holder den i videoen, og vannet fra paraplyen vil renne nedover jakkeryggen...

Ellers vil jeg nevne at jeg også synes at sydvest er et smart plagg som kanskje kunne bli populær; kanskje hvis den lages i moteriktige farger/mønstre.

Bruk av sydvest krever jo også at man har en jakke som er vannavvisende. Sydvest er mer praktisk enn paraply, da man slipper å bruke en hånd til å holde i en paraply-stang.

Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at det fantes slike som gikk like langt ned hele veien rundt, men de var selvfølgelig blanke, da jeg var liten. Mener bestemt at et par av jentene på barneskolen hadde slike og jeg var sååå misunnelig for jeg syntes det var så stilig å se ut gjennom paraplyen. :)

Gjest Annve
Skrevet

Jeg synes også at denne nye paraplyen var smart, da den ikke vrenger seg når det er vind.

Men jeg tror at det vil være en fordel å bruke en jakke som også er vannavvisende, ved bruk av denne paraplyen, i hvertfall når den holdes slik at kanten på paraplyen berører ryggen slik mannen holder den i videoen, og vannet fra paraplyen vil renne nedover jakkeryggen...

Ellers vil jeg nevne at jeg også synes at sydvest er et smart plagg som kanskje kunne bli populær; kanskje hvis den lages i moteriktige farger/mønstre.

Bruk av sydvest krever jo også at man har en jakke som er vannavvisende. Sydvest er mer praktisk enn paraply, da man slipper å bruke en hånd til å holde i en paraply-stang.

Jeg bruker selv sydvest når jeg går i skogen ved regnvær, det er et veldig smart plagg. Jeg tror som deg at det også kunne ha blitt populært, noe de fleste klesplagg med funksjon har mulighet til ved rett markedsføring, og ved å gjøde de litt moteriktige.

Gjest Annve
Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at det fantes slike som gikk like langt ned hele veien rundt, men de var selvfølgelig blanke, da jeg var liten. Mener bestemt at et par av jentene på barneskolen hadde slike og jeg var sååå misunnelig for jeg syntes det var så stilig å se ut gjennom paraplyen. :)

Ja, tror du har rett. jeg også har et vagt minne om en gjennomsiktig paraply som lignet denne, men tror ikke den gikk like langt ned på ryggen. :-) 

Skrevet

Ja, tror du har rett. jeg også har et vagt minne om en gjennomsiktig paraply som lignet denne, men tror ikke den gikk like langt ned på ryggen. :-) 

Kjempelangt ned gikk den nok ikke, men den var mye mer bøyd ned enn dagens vanlige paraplyer. :)

Gjest Annve
Skrevet

Kjempelangt ned gikk den nok ikke, men den var mye mer bøyd ned enn dagens vanlige paraplyer. :)

Ja, da snakker vi nok om den samme paraplyen  :rolleyes:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...