Gå til innhold

Er det ulovlig å etterlyse en fast dol-person?

Anbefalte innlegg

Er det imot retningslinjene å etterlyse en fast dol-person her? Jeg bare lurer på det. Jeg etterlyste en person her som jeg ikke har sett på en stund, og innlegget (med svar, før jeg fikk lest dem) ble slettet.

Lurer i tilfelle på hvorfor dette ikke er lov? Mener at man flere ganger før har etterlyst folk her (men det var på gamle dol)

Hvis noen fikk med seg spørsmålet mitt (hvem jeg etterlyste) og vet svaret, så send meg gjerne en pm. Jeg skal selvsagt ikke legge ut spørsmålet åpent igjen siden det ikke er lov.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det imot retningslinjene å etterlyse en fast dol-person her? Jeg bare lurer på det. Jeg etterlyste en person her som jeg ikke har sett på en stund, og innlegget (med svar, før jeg fikk lest dem) ble slettet.

Lurer i tilfelle på hvorfor dette ikke er lov? Mener at man flere ganger før har etterlyst folk her (men det var på gamle dol)

Hvis noen fikk med seg spørsmålet mitt (hvem jeg etterlyste) og vet svaret, så send meg gjerne en pm. Jeg skal selvsagt ikke legge ut spørsmålet åpent igjen siden det ikke er lov.

Du kan prøve å¨sende personlig melding til det nicket som du savner.

Anonymous poster hash: edb51...5e6

Gjest Admin Doktoronline

Problemet med den typen innlegg du postet er at det ofte vil bli gitt ulike former for svar - og ingen av svarene trenger å inneholde korrekt informasjon, og hva som er korrekt informasjon har vi heller ingen mulighet for å vite. Derfor synes vi det blir feil å "diskutere" en bruker som selv ikke deltar i diskusjonen.

Hvis du gjerne vil få tak i en annen bruker, så kan du enten prøve å bruke pm eller du kan legge en kort beskjed til vedkommende på forum for meldinger, hvor du kun ber vedkommende om å ta kontakt med deg på pm.

Ok, takk for svar Admin. Men jeg kan jo ikke pm vedkommende hvis jeg ikke har sett henne her inne, i og med at jeg ikke vet om hun bruker eksakt samme nick. Men ja jeg kan etterlyse på forum for meldinger. Hvis hun leser der da. (Selv husker jeg aldri å gå inn på forum for meldinger, det er et helt glemt sted).

Jeg spurte egentlig bare for å høre om vedkommende var blitt med over på nye DOL da, jeg har inntrykk av at mange dessverre har sluttet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...