Gå til innhold

Svensk galskap - 30 000 i erstatning for å være kvinnehater.

Anbefalte innlegg

Nord og ned

Som kjent av mange er jo det offentlige Sverige, såvel politisk forvaltning som kultur og journaliststand ennå mer ivrige etter å dekonstruere samfunnet enn de tilsvarende aktørene her til lands.

Men denne er virkelig oppsiktsvekkende selv til å være der.

En fanatisk mannlig muslim nekter å hilse på sin nye kvinnelige sjef og ender opp med 30 000 kr i lomma.

Tror ikke det finnes håp for Sverige :blink:

Fortsetter under...

Som kjent av mange er jo det offentlige Sverige, såvel politisk forvaltning som kultur og journaliststand ennå mer ivrige etter å dekonstruere samfunnet enn de tilsvarende aktørene her til lands.

Men denne er virkelig oppsiktsvekkende selv til å være der.

En fanatisk mannlig muslim nekter å hilse på sin nye kvinnelige sjef og ender opp med 30 000 kr i lomma.

Tror ikke det finnes håp for Sverige :blink:

Galskap.

Helt utrolig!

Det virker jo som om mange mener at det er verre å krenke religiøse enn andre. Når slik galskap blir satt i system er det fare på ferde.

Og det er jo nettopp derfor det er så viktig at man ikke gir disse høyreekstreme muslimene alibi, og lar dem påstå at "storsamfunnet hater oss", ved å la andre høyreekstreme fremstille det som om storsamfunnet hater alle muslimer, og at de derfor har en slags "rett" til å føle seg krenket.

Dette bør fremstilles som det det er: en intern konflikt mellom reaksjonære høyreekstreme, som vi blir trukket inn i.

sur kjerring

Og det er jo nettopp derfor det er så viktig at man ikke gir disse høyreekstreme muslimene alibi, og lar dem påstå at "storsamfunnet hater oss",

Ja selvfølgelig. Det er bedre å betale ut erstatninger i hytt og pine til religiøse skrullinger for unngå bråk.

Det hele var nok et komplott startet av nazzene.

Endret av sur kjerring

Annonse

la cerveza mas fina

Og det er jo nettopp derfor det er så viktig at man ikke gir disse høyreekstreme muslimene alibi, og lar dem påstå at "storsamfunnet hater oss", ved å la andre høyreekstreme fremstille det som om storsamfunnet hater alle muslimer, og at de derfor har en slags "rett" til å føle seg krenket.

Dette bør fremstilles som det det er: en intern konflikt mellom reaksjonære høyreekstreme, som vi blir trukket inn i.

Kanskje.

Men disse norske islamistene (f.eks. Bhatti) som kommer med utsagn som i praksis innebærer at norske verdier er dårlige, at deres er de eneste sanne, og at dette skal innføres i Norge... jeg kjenner et dypt og inderlig hat mot disse.

Nord og ned

Og dette var hva? At høyreekstreme har krav på erstatning av samfunnet hvis noen har gjort dem til islamister?

Eller noe forvirret i den dur.

Kanskje.

Men disse norske islamistene (f.eks. Bhatti) som kommer med utsagn som i praksis innebærer at norske verdier er dårlige, at deres er de eneste sanne, og at dette skal innføres i Norge... jeg kjenner et dypt og inderlig hat mot disse.

Jeg hater dem ikke (jeg hater heller ikke SIAN, HRS, osv), men jeg misliker sterkt det de står for. Jeg er vel uenig med dem i omtrent alt.

Det som derimot er poenget er jo når høyreekstremister fremstiller det som om ingen muslimer er velkommen i storsamfunnet, så gi de Bhatti & Co det perfekte alibi ovenfor det store flertall av moderate muslimer.

"Kom til meg", lar de Bhatti si, "Storsamfunnet vil ikke ha dere likevel, så det er langt bedre å bli med meg, enn å være annen eller tredje-klasse borgere i storsamfunnet."

Og HRS, SIAN, NDL og de andre gir Bhatti alle de alibiene han måtte ønske.

Jeg hater dem ikke (jeg hater heller ikke SIAN, HRS, osv), men jeg misliker sterkt det de står for. Jeg er vel uenig med dem i omtrent alt.

Det som derimot er poenget er jo når høyreekstremister fremstiller det som om ingen muslimer er velkommen i storsamfunnet, så gi de Bhatti & Co det perfekte alibi ovenfor det store flertall av moderate muslimer.

"Kom til meg", lar de Bhatti si, "Storsamfunnet vil ikke ha dere likevel, så det er langt bedre å bli med meg, enn å være annen eller tredje-klasse borgere i storsamfunnet."

Du har fortsatt ikke nevnt "erstatningen" med ett eneste ord.

Nord og ned

Hva har dette pjattet om Bhatti med det faktum at en fanatisk islamist  innvilges 30 000 i erstatning av en offentlig svensk tjenestemann for å dyrke sitt kvinnehat å gjøre?

Dette dreier seg ikke om at det finnes en drøss slike muslimer blandt oss, det er velkjent, men at det offentlige samfunn har blitt like sinnsvakt som denne mannen i Sverige, og kanskje snart i Norge.

Annonse

Hva har dette pjattet om Bhatti med det faktum at en fanatisk islamist  innvilges 30 000 i erstatning av en offentlig svensk tjenestemann for å dyrke sitt kvinnehat å gjøre?

Selvfølgelig ingenting. Den er bare den sedvanlige rallingen for å flytte fokuset bort fra hva dette handler om. 

Endret av ARK/ml
Nord og ned

Nei, jeg synes egentlig det er for tåpelig å si noe om.

Hvis jeg tolker deg riktig, så har du for første gang på det i alle fall jeg kan minnes tatt et fornuftig standpunkt til noe.

Kryss i taket, dette bør feires av et samlet DOL :P

Se, papegøyen kan skrive!

Og i motsetning til deg, så skriver jeg faktisk noe fornuftig, og kan svare for meg.

Du har fremdeles ikke skrevet noe om erstatning, men jeg regner med det er bare din dobbelmoral som gjør jeg gjeldende?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...