Gå til innhold

Varslinger


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har valgt varsling både på tråder jeg har skrevet i og når noen siterer meg.  Det jeg reagerer på er at beskjeden om at noen har svart er lik på begge.  Hvis jeg da har svart i en tråd der det blir en veldig diskusjon, så er det kanskje opptil 50 varslinger når jeg logger innpå.  Da er det lett å overse når noen har sitert deg.

 

Det kunne også vært fet skrift på de som ikke er lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

Jeg har valgt varsling både på tråder jeg har skrevet i og når noen siterer meg.  Det jeg reagerer på er at beskjeden om at noen har svart er lik på begge.  Hvis jeg da har svart i en tråd der det blir en veldig diskusjon, så er det kanskje opptil 50 varslinger når jeg logger innpå.  Da er det lett å overse når noen har sitert deg.

 

Det kunne også vært fet skrift på de som ikke er lest.

 

 

Feil forum.  Kan dere flytte det til webmaster?

 

Hei, dette har du helt rett i. Det er et lite tydelig skille her. Jeg fanger stadig opp noen ønsker og innspill fra dere, noterer meg dette på listen min med det samme og melder det videre. Takk for innspill! Flyttet tråden over i Webmaster-forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...