Gjest Jacobj Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Hei... Jeg har vært syk i nesten tre måneder nå, og havner trolig i kategorien utbrent. (konstant matt og trøtt, hodepine, sliten selv om jeg har sovet 10 timer). Det som utløste det var en kombinasjon mellom hardt arbeid, og MYE trening på kort tid. Fastlegen min har lite å tilføre, annet enn at jeg må slappe av... - Er det ingenting jeg kan gjøre ? - Finnes det ingen medisin eller behandling som kan gjøre meg frisk raskere ? - Jeg har en deltidsjobb, der jeg jobber en gang i uken. Jeg kan jobbe èn dag, men ikke flere dager på rad. Er sliten dagene etter å ha jobbet den ene dagen... Bør jeg kutte ut denne jobbingen en dag i uken ? Bør man absolutt unngå å gjøre noe som helst anstrengende ? Vennlig hilsen Jacob 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Jacobj. Ja dette kan skje den beste av oss. Vi tror vi orker alt bare vi trener og står på. Plutselig renner begeret over og det er slutt på kreftene. Noen stikkord. Hvil endel, men bli ikke liggende i sengen for mye. Kom deg ut blandt venner og tenk på hyggelige ting. Vær i fysisk aktivitet på et behagelig nivå og gjør gjerne noe du ikke har pleid å å gjøre. Spis regelmessig, gjerne mye frukt og grønnsaker. Har du anledning til å jobbe litt, er det også bra. Noen ganger tar det tid å komme seg, så fortvil ikke. Lykke til.! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.