Gå til innhold

Herregud webmaster..


IsteSitron

Anbefalte innlegg

Altså ærlig talt webmaster, nå har dere gått for langt!

Her skriver jeg bare et innlegg om slanking og så sletter dere det? 

Hva har man lov til å skrive om på et psykitariforum hvis man ikke har lov til å skrive inn psykiatrispørsmål? 

Jeg trodde dol skulle brukes til å stille spørsmål om helse og ikke bare skrive innlegg om vær og vind.. 

Hadde dere blitt fornøyde om alle dolere hadde sluttet å stille spørsmål om helsen sin? Da kan dere like godt legge ned, for da er det ingen vits i å ha dol.. 

Dere er rett og slett urimelige... 

Fortsetter dere slik kommer dolerne til å trekke seg, da vil dere ikke lengre tjene penger, men det fortjener dere slik som dere oppfører dere!

Dere er strengere enn fengselsbetjenter... 

 

Til alle dere dolere.. Jeg tror ikke lengre admins vil ha spørsmål om helse.. 

De vil nok heller at vi sitter og skriver meningsløse innlegg om hvilke klær vi har på oss eller når vi spiste sist.. 

 

Ærlig talt.. jeg stikker snart fra dol.. dol er ikke det den en gang var.. 

 

Nå er den bare kjedelig med admins som nekter oss å stille vanlige spørsmål om helse.. Jeg tror det er slik at de hakker mer på noen av oss og mindre på andre som dem "liker" bedre. 

 

Føler at dette blir en slags barnehage, der de "ansatte" sitter og prater til "ungene" hva dem får lov til og si og ikke.. 

 

Unnskyld meg, men dette blir latterlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

Altså ærlig talt webmaster, nå har dere gått for langt!

Her skriver jeg bare et innlegg om slanking og så sletter dere det? 

Hva har man lov til å skrive om på et psykitariforum hvis man ikke har lov til å skrive inn psykiatrispørsmål? 

Jeg trodde dol skulle brukes til å stille spørsmål om helse og ikke bare skrive innlegg om vær og vind.. 

Hadde dere blitt fornøyde om alle dolere hadde sluttet å stille spørsmål om helsen sin? Da kan dere like godt legge ned, for da er det ingen vits i å ha dol.. 

Dere er rett og slett urimelige... 

Fortsetter dere slik kommer dolerne til å trekke seg, da vil dere ikke lengre tjene penger, men det fortjener dere slik som dere oppfører dere!

Dere er strengere enn fengselsbetjenter... 

 

Til alle dere dolere.. Jeg tror ikke lengre admins vil ha spørsmål om helse.. 

De vil nok heller at vi sitter og skriver meningsløse innlegg om hvilke klær vi har på oss eller når vi spiste sist.. 

 

Ærlig talt.. jeg stikker snart fra dol.. dol er ikke det den en gang var.. 

 

Nå er den bare kjedelig med admins som nekter oss å stille vanlige spørsmål om helse.. Jeg tror det er slik at de hakker mer på noen av oss og mindre på andre som dem "liker" bedre. 

 

Føler at dette blir en slags barnehage, der de "ansatte" sitter og prater til "ungene" hva dem får lov til og si og ikke.. 

 

Unnskyld meg, men dette blir latterlig

 

Det er en overordnet målsetning for doktoronlines forum for psykiatri at det skal bidra konstruktivt - og ikke destruktivt - til brukernes psykiske helse. Vår vurdering er at din bruk av forumet fra tid til annen snarere kan bidra til forverring enn bedring. I slike tilfeller sletter vi dine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en overordnet målsetning for doktoronlines forum for psykiatri at det skal bidra konstruktivt - og ikke destruktivt - til brukernes psykiske helse. Vår vurdering er at din bruk av forumet fra tid til annen snarere kan bidra til forverring enn bedring. I slike tilfeller sletter vi dine innlegg.

 

Greit og da sletter jeg doktoronline fra pcen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...