Gjest tequila Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Jeg tror jeg har lest et sted at man kan legge på seg av cla,dersom man ikke er overvektig-stemmer det? Noen som har peiling? Takk for svar........... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hina Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Nei det tror jeg da ikke! Jeg har brukt cla tabletter i tre måneder og har fått økt forbrenning og alt er bare velstand. Men jeg har faktisk gått opp en halvkilo, og det skyldes nok hard trening ved siden av (altså; muskelmasse). Hold diett ved siden av cla kuren, så skal du nok få se resultater! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hei tequila, Det strides blant de lærde når det gjelder CLA. Det er lite studier som tyder på at CLA faktisk har virkningen som det averteres med. Ang. å legge på seg av CLA. Vel, det er jo en fettsyre - med 9 kcal pr gram. Det ville derfor ikke forundre meg om man kan legge på seg av langvarig bruk.. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.