Gå til innhold

cla

Gjest tequila

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har lest et sted at man kan legge på seg av cla,dersom man ikke er overvektig-stemmer det?

Noen som har peiling?

Takk for svar...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det tror jeg da ikke! Jeg har brukt cla tabletter i tre måneder og har fått økt forbrenning og alt er bare velstand.

Men jeg har faktisk gått opp en halvkilo, og det skyldes nok hard trening ved siden av (altså; muskelmasse).

Hold diett ved siden av cla kuren, så skal du nok få se resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide

Hei tequila,

Det strides blant de lærde når det gjelder CLA. Det er lite studier som tyder på at CLA faktisk har virkningen som det averteres med.

Ang. å legge på seg av CLA. Vel, det er jo en fettsyre - med 9 kcal pr gram. Det ville derfor ikke forundre meg om man kan legge på seg av langvarig bruk..

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...