Gå til innhold

Jeg synes at det er dumt når flere brukere har samme profilbilde

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline

Nylig var det noen som trodde at Nord og ned var Sør,

og det kan skape forviklinger...

Anonymous poster hash: 0b096...1a3

Enhver kan jo skifte profilbildet sitt når det måtte passe dersom de misliker at flere har samme bilde.

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

17

• Sør

7

• GodHatesUsAll

6

• Nord og ned

5

Mest aktive i denne tråden

Enhver kan jo skifte profilbildet sitt når det måtte passe dersom de misliker at flere har samme bilde.

Man kan be folk som med viten og vilje kopierer andres avatar om å finne seg sin egen?

Finner jeg et annet flagg, så kopierer de vel det også, og sånn fortsetter det. Det beste er jo hvis du ber dem finne sin egen - det er ingen grunn til å kopiere andres annet enn å være plagsom.

Hm, men er det flagget til fri bruk ? Jeg prøvde se om jeg kunne finne ut hvor det kommer fra, og artig nok, her er noen av sitene som bruker dette flagget på en eller annen måte:

http://www.bevarekteskapet.no

http://bergheims.net

http://politisktinkorrekt.info (utgått)

og 25 steder til. Men ikke et sted er fotografen kreditert. Jeg vedder 10 kroner på at dette flagget er brudd på lov om opphavsrett :)

Man kan be folk som med viten og vilje kopierer andres avatar om å finne seg sin egen?

Finner jeg et annet flagg, så kopierer de vel det også, og sånn fortsetter det. Det beste er jo hvis du ber dem finne sin egen - det er ingen grunn til å kopiere andres annet enn å være plagsom.

Du får finne deg noe du har copyright på da vet du. Verre er det vel ikke.

Jeg-var-først-mentaliteten hører hjemme i barnehagen.

Nord og ned

. Det beste er jo hvis du ber dem finne sin egen - det er ingen grunn til å kopiere andres annet enn å være plagsom.

Det er ingen grunn til at du, av alle, skal misbruke et fells og samlende symbol som flagget annet enn for å være plagsom..og provoserende.

Annonse

GodHatesUsAll

Dette flaggopplegget deres er på et sånt nivå at jeg tror barnehagekonsulentene her inne ser fram til arbeidsdagen sin i morgen der de i det minste arbeider med folk det går an å snakke til.

Ingen grunn til å forsøke å oppdra mer enn femti år gamle menn som hermer etter sine motdebattanter på nettet. Her er det bare å gi opp og finne en kulere avatar. 

Synes denne bruken av "AnonymBruker" er betydelig verre. 

Hvorfor er det skummelt å skrive en fullstendig harmløs kommentar som den du skriver over med ditt faste nick?

Jeg kan støtte deg i at det at mange skriver som 'AnonymBruker' er ikke noe særlig. Jeg synes ikke heller at det er noe særlig med de avatar bildene. Jeg mener at det var bedre før med muligheten til å velge tilfeldige nick etter hva ble skrevet om.

Nord og ned

Dette flaggopplegget deres er på et sånt nivå at jeg tror barnehagekonsulentene her inne ser fram til arbeidsdagen sin i morgen der de i det minste arbeider med folk det går an å snakke til.

Ja, for det satanrelaterete skitet ditt er jo virkelig voksent(sic), selv om det reflekterer atferden din aldri så mye.

Endret av Nord og ned
Gjest Admin Doktoronline

Jeg kan støtte deg i at det at mange skriver som 'AnonymBruker' er ikke noe særlig. Jeg synes ikke heller at det er noe særlig med de avatar bildene. Jeg mener at det var bedre før med muligheten til å velge tilfeldige nick etter hva ble skrevet om.

Hopp gjerne inn i tråden som omhandler anonym bruker i Webmaster-forum. Fint med innspill fra dere.

Hva er det du surver for nå da? Det er ikke lenger enn siden april at du oppfordret til å bruke det norske flagget som avatar.

Ingen grunn til å forsøke å oppdra mer enn femti år gamle menn som hermer etter sine motdebattanter på nettet. Her er det bare å gi opp og finne en kulere avatar. 

Gi deg nå! Med tre unger i heimen og jobb som lærer på andretrinnet føler jeg meg tross alt veldig hjemme her på DOL når det krangles om hvem som hadde ditten eller datten først! La oss nå ikke fjerne det eneste som fortsatt minner om gamle DOL!

Annonse

AnonymBruker

Gi deg nå! Med tre unger i heimen og jobb som lærer på andretrinnet føler jeg meg tross alt veldig hjemme her på DOL når det krangles om hvem som hadde ditten eller datten først! La oss nå ikke fjerne det eneste som fortsatt minner om gamle DOL!

Kanskje gjør de det kun for å skape underholdning for oss andre? :) I så fall er det snilt og omtenksomt av dem :)

Anonymous poster hash: 0b096...1a3

GodHatesUsAll

Men du la merke til at jeg ikke hisset på meg illsinte kvinner ved å skrive "barnehagetanter"? Jeg skrev altså "barnehagekonsulent". 

Jeg synes jeg fortjener litt kredd for den! :)

Hva er det du surver for nå da? Det er ikke lenger enn siden april at du oppfordret til å bruke det norske flagget som avatar.

Spesielt for deg:

ironi m1

m1 for oppslagsordet ironi

(fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom

Folk som kopieres andres avatar gjør det åpenbart kun for å forsøke å irritere, så det har neppe noe for seg å bytte rundt, ettersom de vel igjen kopierer på nytt.

Nord og ned

Spesielt for deg:

ironi m1

m1 for oppslagsordet ironi

(fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom

Når du må forklare minst 10 forskjellige at du var ironisk, så burde det være nokså åpenbart at du ikke behersker den kunsten.

Det er jo som en barnehage de holder på, og det blir vanligvis glatt oversett av meg, men her så var det spørsmål om hvorfor andre har kopiert avataren min, og da er det egentlig greit å kunne svare uten å bli anklaget for å sitte i sandkassen med dem.

Nord og ned

Folk som kopieres andres avatar gjør det åpenbart kun for å forsøke å irritere, så det har neppe noe for seg å bytte rundt, ettersom de vel igjen kopierer på nytt.

Når folk som ønsker å legge landet i økonomisk ruin, jobber for raskest mulig å dekonstruere hele samfunnet, og til overmål vil fjerne korset i det, allikevel er frekk nok til å ta flagget i bruk som sitt personlige symbol, ja da er det åpenbart hva hensikten er: Å gjøre andre forbannet, hvilket du også lyktes med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...