Gå til innhold

Jeg synes at det er dumt når flere brukere har samme profilbilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

17

• Sør

7

• GodHatesUsAll

6

• Nord og ned

5

Mest aktive i denne tråden

Nord og ned

Folk som kopieres andres avatar gjør det åpenbart kun for å forsøke å irritere, så det har neppe noe for seg å bytte rundt, ettersom de vel igjen kopierer på nytt.

Selvfølgelig vil ingen kopiere din avatar med mindre det er snakk om felleseie som flagget vårt er.

sur kjerring

Det er jo som en barnehage de holder på, og det blir vanligvis glatt oversett av meg, men her så var det spørsmål om hvorfor andre har kopiert avataren min, og da er det egentlig greit å kunne svare uten å bli anklaget for å sitte i sandkassen med dem.

Kan du ikke gå ut av sandkassen og bytte avatar da?

AnonymBruker

Selvfølgelig vil ingen kopiere din avatar med mindre det er snakk om felleseie som flagget vårt er.

Hvorfor valgte du nøyaktig samme profilbilde som Sør?

Det finnes mange fine fotografier av det norske flagget, så du hadde ikke trengt å valgt akkurat det samme fotografiet.

Anonymous poster hash: 0b096...1a3

Ja, men drit i faenskapet. Han er like sta som deg, men i tillegg mindre intelligent - og støttet av moderator. Det er en kombinasjon du ikke kan vinne mot.

Ignorer ham, og bruk heller tiden på å skrive vettuge innlegg. 

Flagget er forlengst kapret av høyreekstreme. Det norske flagget står til og med utstilt i vinduene til nazibutikker i Tyskland. Fyren kler sånn sett flagget bedre enn deg.

Og så kan vi andre flagge på syttende mai, da våre intensjoner med flagget ikke blir misforstått.

Hei,

Som nevnt, jeg har ignorert idiotiet, inntil trådstarter spurte om det - og da forklarte jeg det. :)

Og hvis det norske flagget har blitt "degeneret" og blir brukt av nasjonalister, så er det ekstra viktig at vi tar det tilbake fra dem. De representerer overhodet intet ved den norske Grunnloven.

AnonymBruker

Hei,

Som nevnt, jeg har ignorert idiotiet, inntil trådstarter spurte om det - og da forklarte jeg det. :)

Og hvis det norske flagget har blitt "degeneret" og blir brukt av nasjonalister, så er det ekstra viktig at vi tar det tilbake fra dem. De representerer overhodet intet ved den norske Grunnloven.

Hvis du mener at det du har drevet med siden omleggingen er å ignorere , så har du en helt annen forståelse av hva det vil si å ignorere noe enn folk flest.

Anonymous poster hash: 52f43...429

Annonse

AnonymBruker

Nylig var det noen som trodde at Nord og ned var Sør,

og det kan skape forviklinger...

Jeg har vanskelig for å tro at du med denne tråden har ment noe annet enn å legge opp til en ekstrarunde med bråk. Hva er vitsen med å bidra til enda mer krangel enn dol allerede er preget av?

Jeg har vanskelig for å tro at du med denne tråden har ment noe annet enn å legge opp til en ekstrarunde med bråk. Hva er vitsen med å bidra til enda mer krangel enn dol allerede er preget av?

Jeg ville aldri forvekslet Sør med noen av de andre i flagg-gjengen hvis det var i en diskusjonstråd.  Jeg gjorde tabben fordi det var i en tråd som handlet om et praktisk problem, og fordi jeg svarte på mobilen i full fart (fordi det faktisk er på mobilen jeg har den appen jeg anbefalte).

Jeg tror virkelig ikke det er så stor forvekslingsfare at det gjør noe.  Om noen blander sammen Sør, Nord og Ned og AnonymBruker nr. 187 i en tråd om f.eks. hvilken buss som går til Telenor Arena, er ikke noe verdensproblem.  I tråder om de to førstnevntes yndlingstemaer vil de færreste være i tvil uansett.

AnonymBruker

Jeg ønsket  å prøve å bidra til at noen kunne finne en løsning på dette problemet med forvekslinger pga at flere har samme profilbilde. Problemet kunne f.eks vært løst ved at nicknavnene ble lagt til oppå profilbildene.

Det burde jo ikke være en grunn til krangel? Det er bare at folk ikke kopierer andres avatar.

Problem solved.

AnonymBruker

Jeg ønsket  å prøve å bidra til at noen kunne finne en løsning på dette problemet med forvekslinger pga at flere har samme profilbilde. Problemet kunne f.eks vært løst ved at nicknavnene ble lagt til oppå profilbildene.

Jeg  betviler at folk ikke skal kunne klare å holde brukerne fra hverandre, selv om noen av dem skulle velge å benytte samme avatar. Det vil være mye mer hjelpsomt om du unnlater å legge opp til denne typen diskusjoner, vi vet jo alle hva som vil fremkomme i en tråd som denne.

AnonymBruker

Jeg  betviler at folk ikke skal kunne klare å holde brukerne fra hverandre, selv om noen av dem skulle velge å benytte samme avatar. Det vil være mye mer hjelpsomt om du unnlater å legge opp til denne typen diskusjoner, vi vet jo alle hva som vil fremkomme i en tråd som denne.

Jeg beklager at jeg skrev det innlegget. Jeg visste ikke at det å ønske en løsning på noe som jeg så som et problem, kunne føre til det som du sier her.

GodHatesUsAll

Hei,

Nå skjønner jeg også problemet for da jeg leste dette innlegget trodde jeg at jeg leste et innlegg fra Nord og Ned, og du kan tro jeg ble overrasket over innholdet. 

Men jeg har ikke fått i meg morgenkaffen ennå, noe som kan forklare saken. Om noe minutter er jeg folk igjen.

Annonse

Samme avatar????? Det er for helsike ørtogførti AnonymBruker her inne som burde fått en tupp i arslet først, før vi begynner å diskutere avatarer!

Jeg bare titter innom og ser innlegg etter innlegg postet av AnonymBruker, og går rett ut igjen. Hva i helsike er vitsen med dette surret?

GodHatesUsAll

Samme avatar????? Det er for helsike ørtogførti AnonymBruker her inne som burde fått en tupp i arslet først, før vi begynner å diskutere avatarer!

Jeg bare titter innom og ser innlegg etter innlegg postet av AnonymBruker, og går rett ut igjen. Hva i helsike er vitsen med dette surret?

Hadde det vært en "liker"-knapp her skulle du fått en liker på den.

Makan til tull, ja. 

Det var en i går som skrev at vi burde boikotte alle anonyme på ikke-sensitive fora som dette. Folks behov for å anonymisere sine anonyme nick er relativt absurd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...