Gjest kvinne 36 Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Jeg er gravid i 33 uke. Helt siden i sommer har jeg hatt smerter i venstre skulder og overarm. Også veldig vondt om natten, er mye våken når jeg skal snu meg og må hjelpe til med å løfte armen over på den andre siden. Har gått utfra at dette er en senebetennelse. Jeg får fysioterapi som har hjulpet meg mye mot smerter i nakke/skuldre, samt på verkende, dovnende hender (Carpal Tunnel?) om natten. Dette er helt borte nå. Det jeg lurer på er om det går an å få kortisonsprøyte mens jeg er gravid, eller om jeg evt. ¨må vente til etter fødsel. Jeg holder snart ikke ut lenger, paracet hjelper ingenting, og det er jo ikke andre medikamenter jeg kan ta. Håper du kan svare meg på dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 kvinne36. Såpass langt ute i svangerskapet regner man vanligvis det som greit å sette en sprøyte rundt en sene eller i et ledd med noe cortison. Men snakk med legen din om dette. Det er hans/hennes vurdering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.