Gjest Xtra Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 1. Er Rune Øygard skyldig i samleie med barn under 14 år. - Nei 2. Er Rune Øygard skyldig i seksuell omgang med barn under 16 år. - Ja, med flere enn seks stemmer 0 Siter
GodHatesUsAll Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Uskyldig på det mest alvorlige tiltaltepunktet. Da får han sannsynligvis lavere straff enn sist. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Det har du antakelig rett i, men jeg fryktet frikjennelse. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Trist. Forklaringa til kona har nok spilt inn når han ikke ble dømt for det mest alvorlige forholdet. Hun skulle sannsynligvis vært dømt for falsk forklaring selv. Jeg får mindre og mindre tro på juryordninga. 0 Siter
Miss Piggy Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Trist. Forklaringa til kona har nok spilt inn når han ikke ble dømt for det mest alvorlige forholdet. Hun skulle sannsynligvis vært dømt for falsk forklaring selv. Ja, det er veldig trist og veldig alvorlig. Samtidig så tenker jeg at kona må være kraftig manipulert av Rune. Man hører stadig hvordan folk blir manipulert. Selv om dette er en veldig alvorlig sak, så kan det for henne være snakk om "liv eller død", for å sette det på spissen. Hun burde ikke tenke på seg selv i dette. Men man kan være så "inn i det" at man ikke ser noen anen utvei. Trist, veldig veldig trist! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.