Gjest girrrlie Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Jeg slanker meg ved å minske matinntak kombinert med jogging/spaserturer og styrketrening(hovedsaklig sit-ups). Noen dager dersom jeg er veldig trøtt orker jeg ikke trene så mye,da består trimmen min av dette: Gå ca 20 min rask gange til og fra skolebussen,gå i trapper på skolen og en ca 15-30 min gå tur med hunden min.Samt ta ca 100 sit-ups. Er dette for lite? Jeg er 18 år,veier ca 51 kilo og er 164 cm høy. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest student Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Hvorfor skal du slanke deg ? Ut i fra vekt og høyde er du akkurat slik du skal være, ja , t.o.m litt i underkant. Du må ikke finne på å slanke deg , det er farlig for deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 girrrlie. Kjære deg. Ikke slank deg tynnere. Det vil gå utover krefter, hormonballansen osv. Det er klart at treningen din er bra nok i massevis. Men spis regelmessig og mer ! Hvis du ødelegger helsa di for fremtiden, hva er da poenget.?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.