Gå til innhold

Varslingsinnstillinger


Ayia

Anbefalte innlegg

... hvorfor kommer ikke mine innlegg opp blant "Vis nytt innhold"?

Kan dere venligst stille inn innstillingen slik at jeg - slik jeg har bedt om flere ganger:

 

1) Blir varslet når noen svarer meg

2) Kommer opp blant "Vis nytt innhold" OG "Doktor Online - forum - siste innlegg"?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hjelp

... hvorfor kommer ikke mine innlegg opp blant "Vis nytt innhold"?

Kan dere venligst stille inn innstillingen slik at jeg - slik jeg har bedt om flere ganger:

 

1) Blir varslet når noen svarer meg

2) Kommer opp blant "Vis nytt innhold" OG "Doktor Online - forum - siste innlegg"?

2) Vis nytt innhold

Kanskje noen har rukket å poste et innlegg etter at du har postet, i samme emne, før du ser på "Vis nytt innhold"?  Da vil den andres innlegg vises, og ikke ditt.

 

(Skjer det hver gang du poster, at ditt innlegg ikke vises på "vis nytt innhold"?)

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums

 

Nylig oppdatert (siste innlegg i hver enkelt emne inne på forumene)

Kanskje noen har rukket å poste et innlegg etter at du har postet, i samme emne, før du ser på "Nylig oppdatert" inne på forumet?  Da vil den andres innlegg vises, og ikke ditt.

 

Inne på de enkelte forumsidene, f.eks åpent forum, må du selv velge visningsmåte.

For at de nyeste innleggene i åpent forum skal vises, må du velge "nylig oppdatert" ved å klikke på "nylig oppdatert" på det røde båndet.

http://forum.doktoronline.no/index.php?/forum/8-%C3%A5pent-forum/?sort_key=last_post&sort_by=Z-A

Ønsker du at emnene skal være sortert etter startdato for emnene, velger du "start dato"

 

Inne på alle forum kan det velges visningsmåte, som beskrevet over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp

2) Vis nytt innhold

Kanskje noen har rukket å poste et innlegg etter at du har postet, i samme emne, før du ser på "Vis nytt innhold"?  Da vil den andres innlegg vises, og ikke ditt.

 

(Skjer det hver gang du poster, at ditt innlegg ikke vises på "vis nytt innhold"?)

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums

 

Nylig oppdatert (siste innlegg i hver enkelt emne inne på forumene)

Kanskje noen har rukket å poste et innlegg etter at du har postet, i samme emne, før du ser på "Nylig oppdatert" inne på forumet?  Da vil den andres innlegg vises, og ikke ditt.

 

Inne på de enkelte forumsidene, f.eks åpent forum, må du selv velge visningsmåte.

For at de nyeste innleggene i åpent forum skal vises, må du velge "nylig oppdatert" ved å klikke på "nylig oppdatert" på det røde båndet.

http://forum.doktoronline.no/index.php?/forum/8-%C3%A5pent-forum/?sort_key=last_post&sort_by=Z-A

Ønsker du at emnene skal være sortert etter startdato for emnene, velger du "start dato"

 

Inne på alle forum kan det velges visningsmåte, som beskrevet over.

PS

Før omleggingen kunne man velge å vise de 100 nyeste innleggene, og da vistes de 100 innleggene som var postet nyligst også om de 100 nyeste var i samme emne.

Er det denne måten å vise nyeste på som du tenker på, så finnes ikke denne visningsmåten nå.

Nå vises kun den ene nyeste i hvert sitt emne, på visningene, før du går inn på emnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

... hvorfor kommer ikke mine innlegg opp blant "Vis nytt innhold"?

Kan dere venligst stille inn innstillingen slik at jeg - slik jeg har bedt om flere ganger:

 

1) Blir varslet når noen svarer meg

2) Kommer opp blant "Vis nytt innhold" OG "Doktor Online - forum - siste innlegg"?

 

tester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

... hvorfor kommer ikke mine innlegg opp blant "Vis nytt innhold"?

Kan dere venligst stille inn innstillingen slik at jeg - slik jeg har bedt om flere ganger:

 

1) Blir varslet når noen svarer meg

2) Kommer opp blant "Vis nytt innhold" OG "Doktor Online - forum - siste innlegg"?

 

Jeg har akkurat testet å sitere deg, for deretter å gå inn i brukeren din og fant der varsel (varslingslisten) på at du var blitt sitert. Dette varselet vil du selv kunne finne i varslingslisten din, et varsel på at du er blitt sitert av Admin Doktoronline, som har skrevet: tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat testet å sitere deg, for deretter å gå inn i brukeren din og fant der varsel (varslingslisten) på at du var blitt sitert. Dette varselet vil du selv kunne finne i varslingslisten din, et varsel på at du er blitt sitert av Admin Doktoronline, som har skrevet: tester.

Jeg fikk også varsel nå (på jobb, har pc der), men har ikke fått varsel hjemme (mac) siden tidlig i mai. Skal sjekke når jeg kommer hjem.

 

Takk for rask respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS

Før omleggingen kunne man velge å vise de 100 nyeste innleggene, og da vistes de 100 innleggene som var postet nyligst også om de 100 nyeste var i samme emne.

Er det denne måten å vise nyeste på som du tenker på, så finnes ikke denne visningsmåten nå.

Nå vises kun den ene nyeste i hvert sitt emne, på visningene, før du går inn på emnet.

Heisann,

 

man kan sjekke innlegg på tre måter etter omleggingen, og det er kun en av dem (Mine innlegg) som fungerer på macen min.

 

På mac fungerer hverken Vis nytt innhold som viser innlegg enkeltvis uavhengig av kategori, sortert ut fra valgte instilling feks ikke lest eller Doktor Online - forum som viser siste 10 (om du ikke har økt antallet selv) innlegg i en liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen har rukket å poste et innlegg etter at du har postet, i samme emne, før du ser på "Vis nytt innhold"?  Da vil den andres innlegg vises, og ikke ditt.

(Skjer det hver gang du poster, at ditt innlegg ikke vises på "vis nytt innhold"?)

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums

 

Nylig oppdatert (siste innlegg i hver enkelt emne inne på forumene)

Kanskje noen har rukket å poste et innlegg etter at du har postet, i samme emne, før du ser på "Nylig oppdatert" inne på forumet?  Da vil den andres innlegg vises, og ikke ditt.

Hei igjen,

 

ja det skjer hver gang jeg poster hjemmefra. I går feks postet jeg i mattetråden, og måtte klikke til side tre på Vis nytt innhold før jeg fant tråden etter å ha postet. På jobb havner den høyt oppe på side en etter posting.

 

Jeg var heller ikke på listen over nye innlegg.

 

Dette handler ikke om tidspunkt. Jeg postet rundt 23, og innlegg postet kl 21 (til og med kl 13) lå på den første siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp

Hei igjen,

 

ja det skjer hver gang jeg poster hjemmefra. I går feks postet jeg i mattetråden, og måtte klikke til side tre på Vis nytt innhold før jeg fant tråden etter å ha postet. På jobb havner den høyt oppe på side en etter posting.

 

Jeg var heller ikke på listen over nye innlegg.

 

Dette handler ikke om tidspunkt. Jeg postet rundt 23, og innlegg postet kl 21 (til og med kl 13) lå på den første siden.

Har du haket av på "24 timer" under "tidsperiode"  i kollonnen til venstre på følgende side:

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums&sid=dc801b01f9dfc9ae7a6cbaa7eda52852&search_app_filters[forums][searchInKey]=&change=1&period=today&userMode=&followedItemsOnly=0

 

Har du haket av på et annet valg, kan det være grunnen til at du opplever å måtte bla til 3 side for å finne emnet som du skrev innlegg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp

Har du haket av på "24 timer" under "tidsperiode"  i kollonnen til venstre på følgende side:

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums&sid=dc801b01f9dfc9ae7a6cbaa7eda52852&search_app_filters[forums][searchInKey]=&change=1&period=today&userMode=&followedItemsOnly=0

 

Har du haket av på et annet valg, kan det være grunnen til at du opplever å måtte bla til 3 side for å finne emnet som du skrev innlegg i.

 

Hei igjen,

 

ja det skjer hver gang jeg poster hjemmefra. I går feks postet jeg i mattetråden, og måtte klikke til side tre på Vis nytt innhold før jeg fant tråden etter å ha postet. På jobb havner den høyt oppe på side en etter posting.

 

Jeg var heller ikke på listen over nye innlegg.

 

Dette handler ikke om tidspunkt. Jeg postet rundt 23, og innlegg postet kl 21 (til og med kl 13) lå på den første siden.

Du kan også på samme side,

under overskriften "Andre" litt lengre ned i kolonnen til venstre, velge å hake av på "emner som jeg deltok i, og da vil du få opp en liste over emnene som du har deltatt i.

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums&sid=dc801b01f9dfc9ae7a6cbaa7eda52852&search_app_filters[forums][searchInKey]=&change=1&period=today&userMode=&followedItemsOnly=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du haket av på "24 timer" under "tidsperiode"  i kollonnen til venstre på følgende side:

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums&sid=dc801b01f9dfc9ae7a6cbaa7eda52852&search_app_filters[forums][searchInKey]=&change=1&period=today&userMode=&followedItemsOnly=0

 

Har du haket av på et annet valg, kan det være grunnen til at du opplever å måtte bla til 3 side for å finne emnet som du skrev innlegg i.

Nei jeg har haket av Nytt siden forrige besøk. Blir det feil, evt hvor skal jeg hake?

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp

Hei igjen,

 

ja det skjer hver gang jeg poster hjemmefra. I går feks postet jeg i mattetråden, og måtte klikke til side tre på Vis nytt innhold før jeg fant tråden etter å ha postet. På jobb havner den høyt oppe på side en etter posting.

 

Jeg var heller ikke på listen over nye innlegg.

 

Dette handler ikke om tidspunkt. Jeg postet rundt 23, og innlegg postet kl 21 (til og med kl 13) lå på den første siden.

Hvis det er haket av på "Innhold jeg ikke har lest"  og du har lest dine siste innlegg, kan det være at du deretter må bla bakover for å finne emnet som du deltok i dersom ingen andre nylig har postet noe (som du ikke har lest) i samme emne.

 

Jeg synes at det er mest praktisk å hake av på 24 timer. Da vises de emnene som har fått nye postinger de siste 24 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også på samme side,

under overskriften "Andre" litt lengre ned i kolonnen til venstre, velge å hake av på "emner som jeg deltok i, og da vil du få opp en liste over emnene som du har deltatt i.

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums&sid=dc801b01f9dfc9ae7a6cbaa7eda52852&search_app_filters[forums][searchInKey]=&change=1&period=today&userMode=&followedItemsOnly=0

Den har jeg valgt å ikke hake av, siden jeg ikke er så aktiv lenger. Innlegg jeg har deltatt i er jo merket med gul stjerne i stedenfor gul prikk i Vis nytt innhold, så jeg føler at jeg har grei oversikt over aktivitet (min og andres) i diskusjoner jeg har deltatt i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er haket av på "Innhold jeg ikke har lest"  og du har lest dine siste innlegg, kan det være at du deretter må bla bakover for å finne emnet som du deltok i dersom ingen andre nylig har postet noe (som du ikke har lest) i samme emne.

 

Jeg synes at det er mest praktisk å hake av på 24 timer. Da vises de emnene som har fått nye postinger de siste 24 timer

Skjønner, får prøve det på macen når jeg kommer hjem.

 

Her på jobb blir tråder jeg har skrevet i liggende på første side, men etter å ha postet er de ikke lenger Bold. Veldig praktisk, for da ser jeg evt ny aktivitet uten at jeg selv er sitert.

 

Ps. Varsel funker som fjell her i dag, det er da iallefall noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp

Nei jeg har haket av Nytt siden forrige besøk. Blir det feil, evt hvor skal jeg hake?

Takk for hjelpen :)

 

Valget "24 timer" synes jeg er mest praktisk

Men de andre valgene bruker jeg også av og til, etter behov.

Det er fint at det er alternativer til hvordan en kan velge å vise innleggene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp

Skjønner, får prøve det på macen når jeg kommer hjem.

 

Her på jobb blir tråder jeg har skrevet i liggende på første side, men etter å ha postet er de ikke lenger Bold. Veldig praktisk, for da ser jeg evt ny aktivitet uten at jeg selv er sitert.

 

Ps. Varsel funker som fjell her i dag, det er da iallefall noe ;)

Fint :)

Håper at du får en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp

Den har jeg valgt å ikke hake av, siden jeg ikke er så aktiv lenger. Innlegg jeg har deltatt i er jo merket med gul stjerne i stedenfor gul prikk i Vis nytt innhold, så jeg føler at jeg har grei oversikt over aktivitet (min og andres) i diskusjoner jeg har deltatt i :)

Ah :)

Tusen takk!

Jeg har ikke visst hva stjerna bedtydde

Fint at vi kan lære av hverandre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah :)

Tusen takk!

Jeg har ikke visst hva stjerna bedtydde

Fint at vi kan lære av hverandre! :)

Hurra - varsel også hjemme - at last! :)

Fin dag til deg også, og takk for hjelpen :)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp

Hurra - varsel også hjemme - at last! :)

Fin dag til deg også, og takk for hjelpen :)

Takk :)

Så bra at det er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

:D Dere er nå herlige! Ingenting gleder oss mer enn når dere hjelper hverandre slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...