Gå til innhold

Profilkommentarer - innstillinger


Tusen takk for hjelp

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hjelp

Når jeg klikker på "Medlemmer" eller "profilkommentarer" her, kommer beskjeden

"Beklager, nytt innhold ble ikke funnet" (se link under)

 

Er det der vi skal gå for å poste profilkommentarer?

 

 

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=members&sid=c0d8367fc9266c02b65238e2c0aecc7f&search_app_filters[forums][searchInKey]=&period=today&userMode=&followedItemsOnly=0

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hjelp

Ps

Er ikke de funksjonene som er nevnt over, aktivert?

Evt er det noe jeg kan velge inne på kontrollpanel for å få til å bruke de funksjonene, slik at jeg får sendt profil-kommentar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp

Hva pokker er en profilkommentar?

Det skal være mulig å sende kommentarer på profilene til andre brukere, med mulighet for at kommentarene kan være synlig for andre (hvis jeg har forstått det riktig). Vi bestemmer hvilke av kommentarene vi får som som vi vil ha med.

Foreløpig har jeg ikke fått det til, men vi får svært god hjelp fra Admin

Jeg synes at det er fint med nye funksjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Takk! :)

 

1)Hvordan ser man at en bruker har haket av for dette, og at det er mulig å kommentere hans profil/status? Er det et eget klikkbart symbol som kommer frem da, og evt hvor er dette evt symbolet? (Har du også haket av for dette, slik at det skal være mulig å kommentere din profil?)

 

2)Kan du gi meg gi en oppskrift på hvordan man kommenterer en annens profil?

 

Håper at du får en fin dag :)

 

Hei dere, nå lærte vi admins noe nytt. Våre tekniske utviklere rapporterer at fordi brukerne av Doktoronline ikke kan gå inn på andres profil, kan de på grunn av det heller ikke skrive statusoppdateringer. Som administratorer har vi derimot dette valget fordi vi er i stand til å se andre brukerprofiler (men vi benytter det jo ikke vi heller).

 

Beklager, dette var ikke jeg/vi klar over. 

 

Håper på forståelse for dette og beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp

Hei dere, nå lærte vi admins noe nytt. Våre tekniske utviklere rapporterer at fordi brukerne av Doktoronline ikke kan gå inn på andres profil, kan de på grunn av det heller ikke skrive statusoppdateringer. Som administratorer har vi derimot dette valget fordi vi er i stand til å se andre brukerprofiler (men vi benytter det jo ikke vi heller).

 

Beklager, dette var ikke jeg/vi klar over. 

 

Håper på forståelse for dette og beklager!

Hei

Takk for meldingen med oppklarende informasjon!

Alt i orden :)

Håper at du får en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Hei

Takk for meldingen med oppklarende informasjon!

Alt i orden :)

Håper at du får en fin søndag :)

 

Takk i like så. Søndagshilsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...