nicky Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Jeg lurer på hva idrettslegen mener om el. muskelstimulering. Jeg tenker da på slike apparater som man kobler til med en pute på hver ende av en muskel og så får den til å trekke seg sammen vha elektriske impulser. De har f.eks. en slik på TV-shop som heter Gym-form plus. Kan de bygge opp muskler, og hva med å påføre seg selv strøm på denne måten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semafor Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Humbug og bortkastede penger fra ende til annen. Jeg kan gi deg kontonummeret mitt, så kan du sette pengene der istedet. Da slipper du ihvertfall å få søppel tilsendt i posten :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 nicky. Enig med semafor. Gi deg selv gleden ved vanlig fysisk aktivitet. Jeg har forgjeves lett etter dokumentasjon for skikkelig effekt, men forgjeves. Ellers stiller også jeg ?? ved mulige bivirkninger av disse strømmimpulsene over lengre tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.