stjernestøv Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Ja, det var det jeg mente - komme over henne. Slik jeg forstår det, så var hun jo faktisk skadelig for deg. Men det er godt dette er over nå Jeg er veldig takknemlig for den hjelpen jeg har fått, og ja - jeg er stolt. Det så temmelig mørkt ut en stund, men han visste hva han skulle gjøre for å få meg på rett kjøl Da har nok både du og han gjort det rette 0 Siter
Gjest Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Da har nok både du og han gjort det rette Teamwork Du får ha en god natt, og takk for "samtalen" idag. Det gjorde litt godt å "snakke" om alt dette - og du forstår jo 0 Siter
Gjest Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Da har nok både du og han gjort det rette Pst. Vi får se hvordan det går. Kan hende det går ad dundas også. Stoler ikke HELT på meg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. mai 2013 Skrevet 29. mai 2013 Teamwork Du får ha en god natt, og takk for "samtalen" idag. Det gjorde litt godt å "snakke" om alt dette - og du forstår jo Godt jobbet begge to Takk selv, jeg forstod plutselig litt ting selv. Og det er jo sånn for alle at livet går opp og ned, men du takler det sikkert bedre nå som du har fått verktøyene du trenger. Ha en fin dag 0 Siter
Gjest Skrevet 29. mai 2013 Skrevet 29. mai 2013 Godt jobbet begge to Takk selv, jeg forstod plutselig litt ting selv. Og det er jo sånn for alle at livet går opp og ned, men du takler det sikkert bedre nå som du har fått verktøyene du trenger. Ha en fin dag Ja, jeg føler jeg mestrer livet nå. Jeg har dessuten fått det mye bedre enn jeg trodde var mulig. Så ja, jeg er kjempefornøyd. Det gjorde godt å lese at du også har hatt litt nytte av dette. Jeg setter veldig stor pris på at en kan hjelpe hverandre her 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.