Gå til innhold

Vemodig å avslutte terapi, ta pause o.l

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Ja, det var det jeg mente - komme over henne. Slik jeg forstår det, så var hun jo faktisk skadelig for deg. Men det er godt dette er over nå :)

Jeg er veldig takknemlig for den hjelpen jeg har fått, og ja - jeg er stolt. Det så temmelig mørkt ut en stund, men han visste hva han skulle gjøre for å få meg på rett kjøl :)

Da har nok både du og han gjort det rette :)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

11

• Madelenemie

10

• AnonymBruker

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Teamwork :)

Du får ha en god natt, og takk for "samtalen" idag. Det gjorde litt godt å "snakke" om alt dette - og du forstår jo :)

Skrevet

Pst. Vi får se hvordan det går. Kan hende det går ad dundas også. Stoler ikke HELT på meg selv.

stjernestøv
Skrevet

Teamwork :)

Du får ha en god natt, og takk for "samtalen" idag. Det gjorde litt godt å "snakke" om alt dette - og du forstår jo :)

Godt jobbet begge to :)

Takk selv, jeg forstod plutselig litt ting selv. Og det er jo sånn for alle at livet går opp og ned, men du takler det sikkert bedre nå som du har fått verktøyene du trenger. Ha en fin dag :)

Skrevet

Godt jobbet begge to :)

Takk selv, jeg forstod plutselig litt ting selv. Og det er jo sånn for alle at livet går opp og ned, men du takler det sikkert bedre nå som du har fått verktøyene du trenger. Ha en fin dag :)

Ja, jeg føler jeg mestrer livet nå. Jeg har dessuten fått det mye bedre enn jeg trodde var mulig. Så ja, jeg er kjempefornøyd.

Det gjorde godt å lese at du også har hatt litt nytte av dette. Jeg setter veldig stor pris på at en kan hjelpe hverandre her :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...