Gå til innhold

Til wm


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si til dere at det er veldig godt at dere er så synlige som dere har vært etter omleggingen. Jeg kan bare snakke for min egen del, men jeg setter veldig stor pris på det fordi det føles mye mer tryggere å være her når dere er så synlige.

Mvh

hww

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hjelp

Jeg vil bare si til dere at det er veldig godt at dere er så synlige som dere har vært etter omleggingen. Jeg kan bare snakke for min egen del, men jeg setter veldig stor pris på det fordi det føles mye mer tryggere å være her når dere er så synlige.

Mvh

hww

Jeg er enig med hww :)

Takk til alle dere for den svært gode jobben som dere gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var redd jeg var alene om dette og derfor usikker på om jeg skulle skrive det. Redd for å dumme meg litt ut. Derfor godt å se det er flere enn meg som synes dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare har de vært synlige i tiden rundt omleggingen, men jeg føler virkelig at de har lyttet til oss brukerne også. Vi har fått komme med ønsker og forslag til endringer og jeg føler virkelig at de har utført disse endringene så langt det er mulig. 

 

Stor honnør og takk til admin-teamet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare si til dere at det er veldig godt at dere er så synlige som dere har vært etter omleggingen. Jeg kan bare snakke for min egen del, men jeg setter veldig stor pris på det fordi det føles mye mer tryggere å være her når dere er så synlige.

Mvh

hww

Jeg føler akkurat det samme. Takk til Admin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...