Gå til innhold

Kan man velge bort fora man ikke vil se siste innlegg i?


Lillemus

Anbefalte innlegg

For mange år siden var det en funksjon hvor man kunne hake av for siste nye innlegg i de fora man ville se og dermed slapp man å lese i fora man ikke var interessert i. Finnes denne funksjonen nå? Det er uhorvelig mye i psykiatri-forumet og - vel - jeg er ikke overvettes interessert i akkurat det og det lille andre som er nå etter omleggingen forsvinner litt i den mengden, så jeg skulle gjerne kunnet droppe nye innlegg derfra.

 

Jeg mener ikke at folk ikke skal skrive der altså - skriv av hjertens lyst for min del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Du kan velge "filtrer etter forum" langt ned på siden under "nytt innhold"

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums

 

Da kan du hake av på de forum du ønsker at skal vises når du velger "vis siste innhold"

 

Anonymous poster hash: 56466...0b7

 

Ah! Se der var den ja! Takk og takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ah! Se der var den ja! Takk og takk! :)

:) Det er fint med de nye funksjonene

Anonymous poster hash: 56466...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...