Gå til innhold

Siste innlegg


Miss Piggy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er i iorden her.

 

Mangler det fremdeles hos deg?



Anonymous poster hash: c9221...c95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er i orden på begge stedene hos meg.

 

Anonymous poster hash: c9221...c95

 

Så rart! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte jeg skulle legge inn et bilde som bevis, men det går kanskje ikke ann å legge inn bilde fra datene? Uansett så var det veldig rart at det ikke virket hos meg da. Hadde det ikke virket noen steder hadde det vært litt anderledes, men når det faktisk virker en plass, så var det rart. Ingen andre som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenkte jeg skulle legge inn et bilde som bevis, men det går kanskje ikke ann å legge inn bilde fra datene?

Det går an, men jeg vet ikke hvordan man gjør det. Det heter screen...(et eller annet som jeg ikke husker)

 

 

Anonymous poster hash: c9221...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenkte jeg skulle legge inn et bilde som bevis, men det går kanskje ikke ann å legge inn bilde fra datene? Uansett så var det veldig rart at det ikke virket hos meg da. Hadde det ikke virket noen steder hadde det vært litt anderledes, men når det faktisk virker en plass, så var det rart. Ingen andre som har samme problemet?

http://www.take-a-screenshot.org/

 

Anonymous poster hash: c9221...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Fn + Prnt Scrn (F11), hold inne begge samtidig og gå så i photoshop og lim inn skjermbildet (Ctrl + V). Men det kan godt være at du kan ha nytte av å tømme loggen din. Fullstendig oppskrift finner du her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forklarer meg nok utydelig. Jeg har tatt bildet og lagret det på pc`n min. Men hvordan kan jeg legge inn ett bilde her på dol som jeg har lagret på pc`n min??

Jeg får kun opp legg inn url adresse når jeg trykker på "bilde" i menyen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Jeg forklarer meg nok utydelig. Jeg har tatt bildet og lagret det på pc`n min. Men hvordan kan jeg legge inn ett bilde her på dol som jeg har lagret på pc`n min??

Jeg får kun opp legg inn url adresse når jeg trykker på "bilde" i menyen..

 

Full editor, under innleggsboksen. Da får du opp "Legg til filer", under innleggsboksen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Sånn!  ;) Tusen takk! :)

 

Vel, her er ett skjermbilde av DOL. Og her mangler "siste innlegg" i toppen. Er det bare meg det er slik hos?  :blink:

post-115368-0-09374100-1370355182_thumb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Aha! Sånn!  ;) Tusen takk! :)

 

Vel, her er ett skjermbilde av DOL. Og her mangler "siste innlegg" i toppen. Er det bare meg det er slik hos?  :blink:

 

Hei, live feeden med siste innlegg er synlig på forumforsiden, men forsvinner så fort du går inn i et enkelt forum, velger "Vis nytt innhold" osv. Det er med andre ord ikke noe galt hos deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, live feeden med siste innlegg er synlig på forumforsiden, men forsvinner så fort du går inn i et enkelt forum, velger "Vis nytt innhold" osv. Det er med andre ord ikke noe galt hos deg. :)

 

Hvorfor skriver Anonymous poster hash: c9221...c95 at det virker hos h*n når jeg linker til siden det mangler på hos meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skriver Anonymous poster hash: c9221...c95 at det virker hos h*n når jeg linker til siden det mangler på hos meg?

Det er jeg som må ha misforstått

Jeg beklager dette.

Jeg tenkte på knappen "vis siste innhold"

 

Anonymous poster hash: c9221...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...