Gjest Fortvilet venninne Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Jeg har en venninne som hadde spiseforstyrrelser for 5 år siden, jeg kjente henne ikke da, men hun har fortalt det og sier hun ble frisk av seg selv. Hun har aldri fått hjelp fra lege e.l. For et år siden fødet hun og første uken etter fødselen hadde hun ikke matlyst. Hun spiste minimalt inntil jeg sa at hvis hun ikke spiser, så får ikke barnet næring når du ammer. Hun var sykelig opptatt av å komme ned i vekt, og etter 2 uker veide hun det samme som før hun ble gravid. det vil si 54 kilo. Hun er 175 cm. Den siste uken nå har hun hatt omgangssyke. Først i 4 dager, så den 5. dagen var hun på middag hos meg - da spiste hun mengder. Men dagen etter fikk hun tilbakeslag av omgangssyke. Jeg tror ikke på dette. Siden hun er syk veier hun bare 51 kilo. Alt dette er ting hun sier og jeg tror ikke noe på det. Hun liker ettersittende klær, liker ikke kjøtt - men kan i perioder bare spise godteri til et måltid. To måltider om dagen er liksom nok. I hele høst har huden hennes vært grå-grønn. Hva gjør jeg? Hvis mine antagelser er feil, vil jeg jo ikke akkurat anklage henne for å være syk. Men hvis hun er syk føler jeg et ansvar for å hjelpe. Hva synes dere jeg sakl gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susi2 Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Hei!! Du kan jo spørre henne og si du er bekymret for henne. Få henne til å stole på deg og hvis at du bryr deg. Det er ikke så enkelt å fortelle om problemene sine . Det eneste rådet er det vennene mine aldri gjorde. Få henne til å stole på deg og aldri si at nå orker du ikke mer og snur ryggen...det gjorde vennene mine mot meg...da ble bare livet mer jævli....håper at det hjalp litt....og håper at hun ikke er syk!... lykke til mange kozer og klemzer t deg...=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.