susi2 Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Hei!! Er 14 år har diabetes og har slitt med spiseforstyrrelse og deppresjon..er nettopp ferdig å gå til psykolog på BUP fordi jeg er ikke deppa mer. Men det som er blitt så rart er at jeg er blitt så sulten. Før sulta jeg meg for å gå ned i vekt, men jeg gikk bare opp istedenfor ned...nå har jeg klart å ta av de xtra kiloene som kom for litt siden..vet ikke hvordan...de er bare ikke der mer. Oki til det jeg lurte på...I det siste såer jeg blitt så sulten...samma søren hvor mye jeg spiser...jeg kan spise mye og så kanskje et kvarter eller en halvtime til en time kan jeg bli sulten igjen og da føles det som om jeg ikke har spist i hele dag!...er det noe som feiler meg???...eller mangler jeg bare metthetsfølelse...jeg har merket at jeg ikke har lagt på meg noe...enda....jeg tror ikke helt jeg har fått rask forbrenning, men jeg vet ikke hva som skjer...det har holdt på i kanskje en og en halv uke....noen som vet!??!....hadde vært kjekt med et svar...uææ....hihi...=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kermit Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Hei susi2, ha i bakhodet at jeg er ingen ekspert når du leser svaret mitt. Jeg kan jo ta helt, fullstendig feil. Vil begynne med å si at det er kjempeflott at du ikke er syk lengere, jeg er stolt av deg for å ha blitt frisk Men angående sultfølelsen; jeg lurer på om du ikke er i en vokseperiode? Eller lignende... Mange gutter, i alle fall, har en periode hvor de spiser abnormt mye. Spesielt om de da er i den alderen hvor man ofte "spretter i været" litt plutselig. Jeg synes forresten du skal spise og kose deg. Men kanskje små, men mange måltider er en god idè? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnien Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Hei susi2, ha i bakhodet at jeg er ingen ekspert når du leser svaret mitt. Jeg kan jo ta helt, fullstendig feil. Vil begynne med å si at det er kjempeflott at du ikke er syk lengere, jeg er stolt av deg for å ha blitt frisk Men angående sultfølelsen; jeg lurer på om du ikke er i en vokseperiode? Eller lignende... Mange gutter, i alle fall, har en periode hvor de spiser abnormt mye. Spesielt om de da er i den alderen hvor man ofte "spretter i været" litt plutselig. Jeg synes forresten du skal spise og kose deg. Men kanskje små, men mange måltider er en god idè? Hei, jeg har akkurat det samme problemet som deg, gjerne i enda større grad tror jeg! Hadde/har delvis også sf (anorexi) men en stund etter at jeg begynte å spise noenlunde normalt igjen fikk jeg en enorm matlyst!! Spiser nå nesten hele tiden,og jeg legger på meg ca 1 kg i uken. Men det er fordi jeg er/var undervektig, og legen sier det er fordi kroppen trenger mat, og at når vekten er normal vil det gi seg... Kanskje du også rett og slett veier for lite?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susi2 Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Hei, jeg har akkurat det samme problemet som deg, gjerne i enda større grad tror jeg! Hadde/har delvis også sf (anorexi) men en stund etter at jeg begynte å spise noenlunde normalt igjen fikk jeg en enorm matlyst!! Spiser nå nesten hele tiden,og jeg legger på meg ca 1 kg i uken. Men det er fordi jeg er/var undervektig, og legen sier det er fordi kroppen trenger mat, og at når vekten er normal vil det gi seg... Kanskje du også rett og slett veier for lite?? Jammen jeg har jo aldri gått ned i vekt...jeg gikk ned bare 2kg da jeg begynte med dette tullet og så gikk jeg opp 4kg...i sommer veide jeg hele 80kg!..men jeg har klart å komme meg ned på noenlunde normalt...håper jeg da....jeg er 167cm høy tror jeg og veier kanskje sånn ca. 70kg....er ikke sikker...tror jeg veier enda litt for mye, men jeg bryr meg ikke så veldig om vekta mer...bare d jeg spiser..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.