IsteSitron Skrevet 8. juni 2013 Skrevet 8. juni 2013 Skal til fastlegen på torsdag for å vurdere den psykiske tilstanden og medisiner. Foreløpig står jeg på 100 mg seroquel og 25mgX3 nozinan ved behov. Går som sagt igjennom en opptur og har i dag brukt 2500 kr. Jeg sliter fortsatt med søvnen, men klarer på et merkelig vis å holde kroppen oppe, til tross for søvnmangelen. Om natten mens jeg ikke får sove, kan jeg sitte å smugspise godteri fordi jeg er så sulten. Jeg er sikker på at det er overvåkingskameraer her, som overvåker den minste bevegelse. Dem som overvåker er ansatte fra politi og helsevesen. Men som sagt skal jeg til fastlegen på torsdag for å vurdere medisiner og den psykiske helsetilstanden. Jeg spør deg NHD som er psykiater, siden fastlegen min ikke er psykiater spør jeg deg ang medisiner. Hva anbefaler du av medisiner for meg? Spør deg, slik at jeg kan ta forslagene dine med til fastlegen min. Hvilke doser mener du jeg burde opp i? Er 100 mg seroquel nok? Burde jeg også prøve et annet merke fast? Håper på svar 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. juni 2013 Skrevet 8. juni 2013 Først og fremst burde du satse på Seroquel siden du allerede bruker det. 600 mg kan være en fornuftig dose å prøve.Deretter må du finne ut hvor mye Nozinan du trenger på toppen av dette for å få sove. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.