Gå til innhold

Noen som har erfaring med aurorix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd med den? Hva med vektøkning, svetting og forstoppelse?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg gikk på aurorix et par måneder. Hadde ikke en eneste bivirkning. Man får ikke vektøkning på denne medisinen. For meg var det dessverre ikke en god medisin. Hadde ingen virkning, men det er jo veldig individuelt om en medisin virker. Så bare kjør på med denne medisinen, for den er ikke kjent for å ha mange bivirkninger.

Selv begynte jeg på wellbutrin og cipralex i kombinasjon. Har gått på begge før, men ikke samtidig. Og under over alle under så ser det ut til å virke.. Så å kombinere medisiner kan være veldig lurt.

Ønsker deg lykke til med utprøvingen. 

Skrevet (endret)

Jeg bruker anafranil nå. Jeg er ganske fornøyd med den, men den er jo gammel og gir munntørrhet, svetting, vektøkning? og har tidligere gitt meg forstoppelse. Det er en gammel medisin og jeg har hørt at de er mer giftige så kanskje aurorix er bedre. Jeg har prøvd wellbutrin en til to uker. Jeg ble så trøtt av den.

Endret av tjohei1
AnonymBruker
Skrevet

Er du fornøyd med den? Hva med vektøkning, svetting og forstoppelse?

Aurorix hjalp meg med en depresjon. Null bivirkninger, snnet enn svimmelhet hvis jeg glemte å ta dem.

Anonymous poster hash: d9392...bd9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...