AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Hei, har begynt på Ciradin. Lurer på om man blir tilvendt etterhvert, eller at virkningen forminskes rett og slett. Står jo noe om at behandlingstiden kan være 13 uker, på felleskatalogen.no... Hvis man ikke kan bruke de lengre enn 13 uker, hvor lang tid må "oppholdet" være før man kan begynne å bruke de igjen? (Har jo merket meg at ikke alt som står i felleskatalogen er "up to date"...) Anonymous poster hash: f4a99...3f5 0 Siter
Madelenemie Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Hei, har begynt på Ciradin. Lurer på om man blir tilvendt etterhvert, eller at virkningen forminskes rett og slett. Står jo noe om at behandlingstiden kan være 13 uker, på felleskatalogen.no... Hvis man ikke kan bruke de lengre enn 13 uker, hvor lang tid må "oppholdet" være før man kan begynne å bruke de igjen? (Har jo merket meg at ikke alt som står i felleskatalogen er "up to date"...) Anonymous poster hash: f4a99...3f5 Hei! De sa på barnehabilitering til oss et par uker opphold. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Takk for svar! Da vet jeg at det er mulig å fortsette evig! Anonymous poster hash: f4a99...3f5 0 Siter
Madelenemie Skrevet 13. juni 2013 Skrevet 13. juni 2013 Takk for svar! Da vet jeg at det er mulig å fortsette evig! Anonymous poster hash: f4a99...3f5 Hei! Ja sånn virker det :-) Jeg bruker det selv, evig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.