Gå til innhold

veldig sterk angst i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp starten med metakognitiv terapi. Men føler symptomene varierer veldig fra uke til uke. Jeg tror at min behandler virker beroligende på meg. Jeg blir litt mindre stressa etter samtalene, og dagene etter. Men så er angsten og tvangstankene på plass igjen. Dagen i dag har vært grusom og jeg har måttet gå å legge meg på senga flere ganger for å få bort symptomene på angst. 

Hvor lang tid tar det før terapien har effekt?, jeg grubler meg i hjel enkelte dager, noe jeg håpet jeg ble bedre på å takle. Grubling er vanskelig og føler veldig for å sove en times tid innimellom for roe ned situasjonen.

Jeg skal til denne behandleren i morgen, og føler jeg skuffer henne hvis jeg ikke viser bedring. Kanskje er det en grunn til at jeg føler sterk angst nå, at det har skjedd litt for mange vanskelige situasjoner på en gang.

Håper det er noen vits i å fortsette terapien selv om jeg er ganske ustabil.

Anonymous poster hash: 938f7...89e
Skrevet

Jeg har nettopp starten med metakognitiv terapi. Men føler symptomene varierer veldig fra uke til uke. Jeg tror at min behandler virker beroligende på meg. Jeg blir litt mindre stressa etter samtalene, og dagene etter. Men så er angsten og tvangstankene på plass igjen. Dagen i dag har vært grusom og jeg har måttet gå å legge meg på senga flere ganger for å få bort symptomene på angst.  Hvor lang tid tar det før terapien har effekt?, jeg grubler meg i hjel enkelte dager, noe jeg håpet jeg ble bedre på å takle. Grubling er vanskelig og føler veldig for å sove en times tid innimellom for roe ned situasjonen. Jeg skal til denne behandleren i morgen, og føler jeg skuffer henne hvis jeg ikke viser bedring. Kanskje er det en grunn til at jeg føler sterk angst nå, at det har skjedd litt for mange vanskelige situasjoner på en gang. Håper det er noen vits i å fortsette terapien selv om jeg er ganske ustabil. Anonymous poster hash: 938f7...89e

Når det gjelder terapi, så tror jeg at det er noe i uttrykket "vondt skal vondt fordrive"..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...