AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Samboeren min har nettopp gått over fra 800 mg seroquel til 800 mg seroquel depot. 400 gng 2 per dag. Han kjenner nå på hodepine (trykk i panne og øyner), kvalme, blir lettere sliten (både psykisk og fysisk). Han er bipolar 2. Kan disse symptomene ha med skiftet å gjøre? Han har også fått mer angst. Håper på svar. Anonymous poster hash: 903e5...1f2 0 Siter
Missimo Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Ps han har for ca tre uker siden begynt med levaxin 50 mcg. Han veksler mellom å sove veldig mye og være litt oppgira og preget av angst. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Jeg klarer ikke se hvordan dette kan forklares av overgang fra Seroquel til Seroquel depot. Det kan ha med endringen i stoffskiftet å gjøre, men det kan også være tilfeldig. 0 Siter
Missimo Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Jeg klarer ikke se hvordan dette kan forklares av overgang fra Seroquel til Seroquel depot. Det kan ha med endringen i stoffskiftet å gjøre, men det kan også være tilfeldig. Ok, takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.