Gå til innhold

Bivirkninger ved lave doser antipsykotika

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig/mulig å få en merkbar negativ effekt på kognitive funksjoner som "energi", motivasjon, evne til å føle glede og konsentrasjon, om man kun bruker en liten dose antipsykotika?

Jeg bruker 20+20 mg Zeldox og 25 mg Truxal.

Jeg vet ikke selv hva det er med meg. Har lest at dette kan komme av sykdommen og.

Anonymous poster hash: 9c971...846
stjernestøv
Skrevet

Det var jo veldig lave doser, men du kan jo ha bivirkninger fordet.

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo veldig lave doser, men du kan jo ha bivirkninger fordet.

Ja man må bare kjenne etter selv for å få noe svar på eventuelle bivirkninger?

Hva med disse "oppturene" folk opplever når de seponerer - er ikke de et tegn på at man har hatt slike bivirkninger det er snakk om?

stjernestøv
Skrevet

Ja man må bare kjenne etter selv for å få noe svar på eventuelle bivirkninger?

Hva med disse "oppturene" folk opplever når de seponerer - er ikke de et tegn på at man har hatt slike bivirkninger det er snakk om?

Jo det kan godt hende, man blir initiativløs av AP det er sikkert. Og en kjenner jo best bivirkninger selv. :mellow:

AnonymBruker
Skrevet

Jo det kan godt hende, man blir initiativløs av AP det er sikkert. Og en kjenner jo best bivirkninger selv. :mellow:

Hm, ja, gjør vel det. Jeg har i alle fall blitt en helt annen person etter at jeg begynte på antipsykotika. På godt og vondt, selvsagt.

Har lyst til å slutte på medisinene, men også ikke lyst.

stjernestøv
Skrevet

Hm, ja, gjør vel det. Jeg har i alle fall blitt en helt annen person etter at jeg begynte på antipsykotika. På godt og vondt, selvsagt.

Har lyst til å slutte på medisinene, men også ikke lyst.

Kjenner til det, lyst og ikke lyst. Men poenget er vel å holde seg friskest mulig, slutte en gang i fremtiden :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...