AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Er det vanlig/mulig å få en merkbar negativ effekt på kognitive funksjoner som "energi", motivasjon, evne til å føle glede og konsentrasjon, om man kun bruker en liten dose antipsykotika? Jeg bruker 20+20 mg Zeldox og 25 mg Truxal. Jeg vet ikke selv hva det er med meg. Har lest at dette kan komme av sykdommen og. Anonymous poster hash: 9c971...846 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Det var jo veldig lave doser, men du kan jo ha bivirkninger fordet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Det var jo veldig lave doser, men du kan jo ha bivirkninger fordet. Ja man må bare kjenne etter selv for å få noe svar på eventuelle bivirkninger? Hva med disse "oppturene" folk opplever når de seponerer - er ikke de et tegn på at man har hatt slike bivirkninger det er snakk om? Anonymous poster hash: 9c971...846 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juni 2013 Skrevet 16. juni 2013 Ja man må bare kjenne etter selv for å få noe svar på eventuelle bivirkninger? Hva med disse "oppturene" folk opplever når de seponerer - er ikke de et tegn på at man har hatt slike bivirkninger det er snakk om? Anonymous poster hash: 9c971...846 Jo det kan godt hende, man blir initiativløs av AP det er sikkert. Og en kjenner jo best bivirkninger selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 Skrevet 16. juni 2013 Jo det kan godt hende, man blir initiativløs av AP det er sikkert. Og en kjenner jo best bivirkninger selv. Hm, ja, gjør vel det. Jeg har i alle fall blitt en helt annen person etter at jeg begynte på antipsykotika. På godt og vondt, selvsagt. Har lyst til å slutte på medisinene, men også ikke lyst. Anonymous poster hash: 9c971...846 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Hm, ja, gjør vel det. Jeg har i alle fall blitt en helt annen person etter at jeg begynte på antipsykotika. På godt og vondt, selvsagt. Har lyst til å slutte på medisinene, men også ikke lyst. Anonymous poster hash: 9c971...846 Kjenner til det, lyst og ikke lyst. Men poenget er vel å holde seg friskest mulig, slutte en gang i fremtiden 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.