AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 Skrevet 16. juni 2013 Det er bare kaos og uvisshet i mitt indre. Jeg aner ikke hvem, eller hva jeg er. Jeg har gått i terapi i 10 år, men føler ikke å ha kommet noe særlig videre. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vet det er noe galt med meg og livet mitt, men når psykiaterne forteller meg hvem jeg er så føler jeg meg bare hjernevasket. Føler at de må være blinde som ikke ser meg for hva jeg er. Jeg har jo ikke en eneste holdepunkt i livet mitt... så jeg lurer på om noen har noen gode tips. Anonymous poster hash: f6195...93d 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 16. juni 2013 Skrevet 16. juni 2013 Glem hvem du er for ei stund og bruk muligheten til å handle og opptre som den du helst vil være. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 Skrevet 16. juni 2013 Syns ikke jeg klarer å være den jeg helst vil være, jeg... Før var jeg målrettet. Men kanskje jeg vil mer enn jeg evner, og at jeg ikke klarer noen mellomting eller noe kompromiss... Men nei, det gikk jo før... Anonymous poster hash: f6195...93d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 Skrevet 16. juni 2013 Fantastisk godt svar fra motorprøysen. Anonymous poster hash: d6ee8...eb8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.