Gå til innhold

Bare kaos og uvisshet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare kaos og uvisshet i mitt indre. Jeg aner ikke hvem, eller hva jeg er. Jeg har gått i terapi i 10 år, men føler ikke å ha kommet noe særlig videre. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vet det er noe galt med meg og livet mitt, men når psykiaterne forteller meg hvem jeg er så føler jeg meg bare hjernevasket. Føler at de må være blinde som ikke ser meg for hva jeg er. Jeg har jo ikke en eneste holdepunkt i livet mitt... så jeg lurer på om noen har noen gode tips.

Anonymous poster hash: f6195...93d
motorPrøysen
Skrevet

Glem hvem du er for ei stund og bruk muligheten til å handle og opptre som den du helst vil være.

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke jeg klarer å være den jeg helst vil være, jeg...

Før var jeg målrettet. Men kanskje jeg vil mer enn jeg evner, og at jeg ikke klarer noen mellomting eller noe kompromiss...

Men nei, det gikk jo før...

Anonymous poster hash: f6195...93d
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk godt svar fra motorprøysen.

Anonymous poster hash: d6ee8...eb8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...