stjernestøv Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Hvordan begynner dette? Jeg var på besøk i dag og hadde besøk, ble så sliten og begynte å skjelve og vival hjelper ikke. Kan det være Malignt neuroleptikasyndrom? Er redd nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Har du nylig begynt med annen medisin og/eller annen dosering enn du har brukt tidligere? Har du hatt de samme symptomene tidligere? Jeg ville ringt legevakten og forklart dem om dette, slik at de kan vurdere om du trenger legehjelp og hva du evt skal gjøre. Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Skrevet 17. juni 2013 Jeg begynte med ny medisin for ca en uke siden. Har jo hatt angst før og det minner om angst, men reagerte på at vival ikke hjelper og er så sliten og redd. Vet ikke om jeg tørr å ringe legevakten heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Jeg begynte med ny medisin for ca en uke siden. Har jo hatt angst før og det minner om angst, men reagerte på at vival ikke hjelper og er så sliten og redd. Vet ikke om jeg tørr å ringe legevakten heller. Hvorfor vet du ikke om du tør å ringe dem? Jeg håper at du får svar fra noen her med kunnskap om det du spør om eller at du ringer legevakten. Jeg håper at det er forbigående og at du snart føler deg bedre. Klem Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Skrevet 17. juni 2013 Hvorfor vet du ikke om du tør å ringe dem? Jeg håper at du får svar fra noen her med kunnskap om det du spør om eller at du ringer legevakten. Jeg håper at det er forbigående og at du snart føler deg bedre. Klem Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 Liker ikke ringe legevakten, tenk om jeg må på sykehus Får prøve å legge meg snart, håper det gir seg for jeg er så urolig. Takk for klemmen, og klem tilbake. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Liker ikke ringe legevakten, tenk om jeg må på sykehus Får prøve å legge meg snart, håper det gir seg for jeg er så urolig. Takk for klemmen, og klem tilbake. Takk! Det er trist at du er redd med tanke på om du må på sykehus. Jeg håper at du føler deg bedre etter litt hvile Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Skrevet 17. juni 2013 (endret) Takk! Det er trist at du er redd med tanke på om du må på sykehus. Jeg håper at du føler deg bedre etter litt hvile Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 Tusen takk Er livredd sykehus for der er det skummelt I morgen skal jeg få sprøytet dette stoffet inn i kroppen, og det gjør meg nervøs. Redd for dette syndromet. Endret 17. juni 2013 av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Tusen takk Er livredd sykehus for der er det skummelt I morgen skal jeg få sprøytet dette stoffet inn i kroppen, og det gjør meg nervøs. Redd for dette syndromet. Jeg forstår. Kan du ta opp dette med skjelvingene i dag og din redsel for dette syndromet, med lege der du skal i morgen, før du får sprøyte? Du kan også spørre om å få mer informasjon om dette syndromet, fra legen. Får vi høre fra deg om hvordan det går med deg, etter at du har sovet? Jeg håper at du får sove godt Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Trenger total medisin døgndose for å si noe om dette 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Skrevet 17. juni 2013 Jeg forstår. Kan du ta opp dette med skjelvingene i dag og din redsel for dette syndromet, med lege der du skal i morgen, før du får sprøyte? Du kan også spørre om å få mer informasjon om dette syndromet, fra legen. Får vi høre fra deg om hvordan det går med deg, etter at du har sovet? Jeg håper at du får sove godt Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 Skal snakke med sykesøsteren om det i morgen, skal få det i sprøyte ja og gruer meg sånn. Håper og jeg får sove snart, har tatt seroquelen min. Kan skrive i morgen om jeg lever 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Skrevet 17. juni 2013 Trenger total medisin døgndose for å si noe om dette Det er 80 mg zeldox, 8 mg cisordinol og 200 mg seroquel. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Det er 80 mg zeldox, 8 mg cisordinol og 200 mg seroquel. De lave dosene, og det at du ikke skriver noe om høy feber, utelukke MNS 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Skrevet 17. juni 2013 De lave dosene, og det at du ikke skriver noe om høy feber, utelukke MNS Tusen takk, skal prøve å slappe av nå 37,1 er vel ikke høy feber... 0 Siter
frosken Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Tusen takk, skal prøve å slappe av nå 37,1 er vel ikke høy feber... 37.1 er ikke feber, så det er en god ide å prøve å slappe av. Hvis du tenker tilbake, så tror jeg du vil huske at du ganske mange ganger har vært svært redd for at noe alvorlig er i ferd med å skje med deg. Som regel har du det bedre igjen neste dag. Håper du får en rolig natt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Tusen takk, skal prøve å slappe av nå 37,1 er vel ikke høy feber... Det er fint at du kan slappe av nå Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Skrevet 18. juni 2013 37.1 er ikke feber, så det er en god ide å prøve å slappe av. Hvis du tenker tilbake, så tror jeg du vil huske at du ganske mange ganger har vært svært redd for at noe alvorlig er i ferd med å skje med deg. Som regel har du det bedre igjen neste dag. Håper du får en rolig natt. Det er sant, kom bare så brått på denne angsten og uventet. Var veldig urolig i natt og sov dårlig, gruet meg til i dag. Er redd for dette syndromet, skulle ikke lest om det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Skrevet 18. juni 2013 Det er fint at du kan slappe av nå Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 Prøvde å slappe av, tok enda en vival men er urolig fremdeles. Men det er nok ikke det syndromet, det er jo bra 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 Prøvde å slappe av, tok enda en vival men er urolig fremdeles. Men det er nok ikke det syndromet, det er jo bra God morgen Synd at du fremdeles er urolig. bra at du slipper å tenke på det syndromet. Jeg ønsker deg lykke til og håper at dagen blir fin! Klem Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Skrevet 18. juni 2013 God morgen Synd at du fremdeles er urolig. bra at du slipper å tenke på det syndromet. Jeg ønsker deg lykke til og håper at dagen blir fin! Klem Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 God morgen Tusen takk, er jo redd jeg skal få det syndromet men får ta det opp i dag, kanskje det er lite sannsynlig. Ønsker deg og en fin dag. Klem 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 God morgen Tusen takk, er jo redd jeg skal få det syndromet men får ta det opp i dag, kanskje det er lite sannsynlig. Ønsker deg og en fin dag. Klem Takk! Det er lurt av deg å ta det opp i dag. Den sprøyta som du skal få i dag; gir den deg den samme daglige dose som det du opplyste til NHD, som han skriver at er lave doser? Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.