Gjest epido Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Jeg pleier å spise medisterkaker og medisterpølser som alternativ fra ribbe og pinnekjøtt på julebord o.l. Jeg er ikke så glad i typisk julemat, men synes at medisterkaker er ok. Jeg innbiller meg også at disse er mindre fetende enn feks. ribbe. Har jeg rett? Hvor mange kcal. er det i en slik kjøttkake? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Det er nok ikke mindre fetende, ettersom medisterdeigen inneholder 25% fett, og kakene blir stekt i enda mer fett. Antall kcal kommer selvsagt an på vekten på kjøttkaken. Men man skal da kose seg litt i julen! Ta en ekstra skitur i stedet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fett nok Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Svinekjøtt (som ribbe) er faktisk magert, hvis du skjærer bort det synlige fettet og svoren. Medisterkaker og pølser er mye mer fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.