Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et eldre innlegg mente NHD at alle bipolare burde bli tilbudt det.  Jeg søkte litt og fant ut at det var opplæring i sykdommen.

Er det noen her som har vært på det? Er det aktuelt ennå? Har de slikt tilbud alle plasser? Er det noe mer å lære enn jeg allerede har lært på dol? 

Jeg er interessert i å vite mer om det.

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er fortsatt aktuelt. Det finnes ikke alle plasser, men på stadig fler plasser. Ja, du vil ha stort utbytte av det ut over det du har lært her.

Vi har laget en side der vi prøver å samle en oversikt over steder som har bipolarskole/psykoedukasjon.

www.bipolarskolen.no

Skrevet

Det er fortsatt aktuelt. Det finnes ikke alle plasser, men på stadig fler plasser. Ja, du vil ha stort utbytte av det ut over det du har lært her.

Vi har laget en side der vi prøver å samle en oversikt over steder som har bipolarskole/psykoedukasjon.

www.bipolarskolen.no

Den nærmeste plassen var litt langt borte så da må jeg eventuelt finne meg en overnattingsplass.  Men er det over flere dager etter hverandre?

Skrevet

Jeg ser at det foregår over et lengre tidspunkt, så da får jeg vente til de begynner med det en plass nærmere der jeg bor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...