Gjest Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 I et eldre innlegg mente NHD at alle bipolare burde bli tilbudt det. Jeg søkte litt og fant ut at det var opplæring i sykdommen. Er det noen her som har vært på det? Er det aktuelt ennå? Har de slikt tilbud alle plasser? Er det noe mer å lære enn jeg allerede har lært på dol? Jeg er interessert i å vite mer om det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 Det er fortsatt aktuelt. Det finnes ikke alle plasser, men på stadig fler plasser. Ja, du vil ha stort utbytte av det ut over det du har lært her. Vi har laget en side der vi prøver å samle en oversikt over steder som har bipolarskole/psykoedukasjon. www.bipolarskolen.no 0 Siter
Gjest Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 Det er fortsatt aktuelt. Det finnes ikke alle plasser, men på stadig fler plasser. Ja, du vil ha stort utbytte av det ut over det du har lært her. Vi har laget en side der vi prøver å samle en oversikt over steder som har bipolarskole/psykoedukasjon. www.bipolarskolen.no Den nærmeste plassen var litt langt borte så da må jeg eventuelt finne meg en overnattingsplass. Men er det over flere dager etter hverandre? 0 Siter
Gjest Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 Jeg ser at det foregår over et lengre tidspunkt, så da får jeg vente til de begynner med det en plass nærmere der jeg bor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.