Gå til innhold

Aquarama

Anbefalte innlegg

fola1365381169
Skrevet

Jeg hoppet fra 10 meteren på Aquarama og det var gøy. Jeg følte meg bedre i fysisk form og vrangforestillinger om høyder ble mindre og jeg hadde ikke så mye angst:)

stjernestøv
Skrevet

Jeg hoppet fra 10 meteren på Aquarama og det var gøy. Jeg følte meg bedre i fysisk form og vrangforestillinger om høyder ble mindre og jeg hadde ikke så mye angst:)

Så fint at du bryter barrierer :)

påskelilje
Skrevet

Wow - det tør ikke jeg! Har forresten ikke vært i Aquarama ennå, selv om jeg bor bare 15 minutter i fra. De to eldste barna har vært der, og jeg har lovet hun minste at hun og jeg skal gå der en dag snart.

Bella Dotte
Skrevet

Imponerende! Det hadde aldri jeg turt, ikke nå som jeg er blitt gammel og stiv og engstelig, og ikke engang da jeg var ung og ikke visste hva fare var!

Skrevet

Jeg hopper ikke fra 10 m uten at det står en med pistol bak :)

En eller annen god motivasjon måtte jeg hatt, og den måtte ha vært meget god. En evt. pengesum meget høy.

Gratulerer til deg Fola!!

AnonymBruker
Skrevet

Wow, jeg har angst for både høyder og vann, så den der står jeg over.... Selv om det nok hadde vært god terapi :) Hadde jeg turt det der, hadde jeg ikke trengt å være redd for noe lenger :) 

Anonymous poster hash: 7ae24...34e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...