stjernestøv Skrevet 22. juni 2013 Skrevet 22. juni 2013 (endret) Det er vel greit å drikke litt alkohol selv om man tar medisiner, det gjør vel alle? Men har bare drukket en halv cider og føler meg skikkelig ekkel og rar, tar zeldox, cisordinol og seroquel. Er det tilfeldig at jeg er rar eller er det pga alkoholen? Har hørt folk drikker selv om de tar medisiner. Men behandleren min rådet meg til å ikke drikke, burde hørt på det Endret 22. juni 2013 av stjernestøv 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 22. juni 2013 Skrevet 22. juni 2013 Jeg kan godt ta meg ei fest og drikke både litt og mye selv om jeg tar medisiner. Cicordinol er en av dem. Det eneste jeg har merket meg er at jeg får raskere effekt av alkoholen, så jeg må tilpasse inntaket. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Skrevet 22. juni 2013 Jeg kan godt ta meg ei fest og drikke både litt og mye selv om jeg tar medisiner. Cicordinol er en av dem. Det eneste jeg har merket meg er at jeg får raskere effekt av alkoholen, så jeg må tilpasse inntaket. Takk, det var betryggende...er ikke farlig da Tror jeg har vært litt "på grensen", en av grunnene til at jeg ikke skulle drikke men måtte prøve. Ville bare kose meg litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.