cilie Skrevet 23. juni 2013 Skrevet 23. juni 2013 Etter 1,5 uke uten noen form for fysik aktivitet pga ulike omstendigheter + et overdrevent inntak av sukker, må jeg innrømme at "nervene er i helspenn." Det er lenge siden jeg har vært så ødelagt av tankekjør, bitterhet og negative framtidsyver. Dette til tross for at jeg burde være glad for forhold i jobbsammenheng. Jeg håper det hjelper når jeg kommer i gang i morgen. Jeg håper jeg ser sammenheng og at denne rastløsheten og uroen skyldes det. 0 Siter
PandaAmanda Skrevet 23. juni 2013 Skrevet 23. juni 2013 Det hjelper meg nesten alltid å løpe når det er kaos på innsiden. Håper det hjelper deg også! Lykke til! 0 Siter
cilie Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Skrevet 23. juni 2013 Det hjelper meg nesten alltid å løpe når det er kaos på innsiden. Håper det hjelper deg også! Lykke til! Takk - håper det jeg også 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. juni 2013 Skrevet 24. juni 2013 Hei! Jeg bruker selv en lang sommerferie på en del fysisk aktivitet. Syns det er kjekt å være på fjellet og løper 4 km hver dag, er i dårlig fysisk form for tiden, og ser frem til å bli i bedre form, men jeg har aldri vært flink på å løpe langt, jeg løper heller fort og kort. Kunne tenke meg å bli bedre på lange distanser feks slik at jeg kunne klare å løpe et par mil om morgenen eller til nærmeste turisthytte. Det er et fjernt mål, men jeg må prøve å finne ut, for husker ikke, hvor lang tid det vil ta hvis jeg løper hver dag? Jeg tror jeg er en typisk sprinter, har alltid vært det, så nesten slik at jeg lurer på om jeg ikke har evnen til å løpe langt, men skal forsøke trene den opp. Vet du noe hvor raskt jeg kan vente meg fremgang? Jeg løper hver dag denne sommerferie, ikke langt, ca 4-5 km. I går ville jeg ikke, da løp jeg likevel, jeg frøs, men det kom jeg jo fort over. Takk - håper det jeg også 0 Siter
cilie Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Skrevet 24. juni 2013 Skal bruke en lang ferie jeg også! Lykke til du og:) Flink som løper hver dag du! Skal du løpe lange distanser, så trenger kanskje kroppen dog en hviledag eller alternativ trening? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.