AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har vært psykotisk og er medisinert. Hver gang jeg har trappet ned AP så har jeg fått voldsomme kjærlighetstanker jeg forelsket meg lett, ( i begge skjønn) og fikk ikke sove fordi jeg tenkte på sex. Jeg savner å være forelsket og føle kjærlighet. Jeg har utrolig lyst til å trappe ned medisiner igjen for jeg savner å virkelig føle livet. Hvis jeg er åpen nok til min behandler så hadde det vel vært interessant å trappe ned medisiner med nøye overvåkning?. Jeg synes dette hadde vært et spennende prosjekt. Mitt første symptom er gjerne forelskelse (jeg er jente). Jeg blir aldri sjalu på andre. Så tror ikke det vil bli et problem. Jeg unner andre å lykkes i kjærlighetslivet. Tror dere ikke at det kan bli et spennende nedrappingsprosjekt av medisiner ved å være bevisst over dette?. Jeg håper behandleren min går med på dette prosjektet. Så kan hun vær med meg i hele prosessen. Forhåpentligvis så reflekterer jeg så klart at jeg vet hvis jeg burde begynne på medisiner igjen. Anonymous poster hash: f10a3...98d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juni 2013 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har vært psykotisk og er medisinert. Hver gang jeg har trappet ned AP så har jeg fått voldsomme kjærlighetstanker jeg forelsket meg lett, ( i begge skjønn) og fikk ikke sove fordi jeg tenkte på sex. Jeg savner å være forelsket og føle kjærlighet. Jeg har utrolig lyst til å trappe ned medisiner igjen for jeg savner å virkelig føle livet. Hvis jeg er åpen nok til min behandler så hadde det vel vært interessant å trappe ned medisiner med nøye overvåkning?. Jeg synes dette hadde vært et spennende prosjekt. Mitt første symptom er gjerne forelskelse (jeg er jente). Jeg blir aldri sjalu på andre. Så tror ikke det vil bli et problem. Jeg unner andre å lykkes i kjærlighetslivet. Tror dere ikke at det kan bli et spennende nedrappingsprosjekt av medisiner ved å være bevisst over dette?. Jeg håper behandleren min går med på dette prosjektet. Så kan hun vær med meg i hele prosessen. Forhåpentligvis så reflekterer jeg så klart at jeg vet hvis jeg burde begynne på medisiner igjen. Anonymous poster hash: f10a3...98d Blir du psykotisk når du trapper ned og? I så fall er det vel ikke lurt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.