AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 Skrevet 25. juni 2013 Hei Det er jeg som skrev om ulike dimensjoner. Følelsen gikk heldigvis over. Men er så sliten. Og den kommer og går. Og nå går alle ut i ferie. Kjæresten blir litt sliten noe som er forståelig. Føler for å komme vekk fra det livet jeg lever nå. Har ekle mareritt om død og at noen vil drepe meg. Tror at kjæresten skal forlate meg og hysterisk pga det. Jeg har ikke noe støtte i familien da de ikke forstår hvorfor jeg er syk. Mobbing omsorgsvikt og overgrep gjør at jeg går rundt i noen evige "sjokk-følelser". Jeg er superparanoid og bøtter på med seroquel men må bare ha mer og mer. Får voldsomme panikkanfall hvor jeg ikke klarer å orientere meg. Vet ikke hva det er. Kjenner rustrang. Jeg er ikke suicidal men lurer på om det hadde vært lurt med en innleggelse. Anonymous poster hash: e67a3...b5a 0 Siter
frosken Skrevet 25. juni 2013 Skrevet 25. juni 2013 Hei Det er jeg som skrev om ulike dimensjoner. Følelsen gikk heldigvis over. Men er så sliten. Og den kommer og går. Og nå går alle ut i ferie. Kjæresten blir litt sliten noe som er forståelig. Føler for å komme vekk fra det livet jeg lever nå. Har ekle mareritt om død og at noen vil drepe meg. Tror at kjæresten skal forlate meg og hysterisk pga det. Jeg har ikke noe støtte i familien da de ikke forstår hvorfor jeg er syk. Mobbing omsorgsvikt og overgrep gjør at jeg går rundt i noen evige "sjokk-følelser". Jeg er superparanoid og bøtter på med seroquel men må bare ha mer og mer. Får voldsomme panikkanfall hvor jeg ikke klarer å orientere meg. Vet ikke hva det er. Kjenner rustrang. Jeg er ikke suicidal men lurer på om det hadde vært lurt med en innleggelse.Anonymous poster hash: e67a3...b5a Hei, Jeg vet ikke om innleggelse vil være en god - og tilgjengelig - løsning eller ikke. Men jeg har lyst til å minne deg på at ferie fra behandling kan vekke mange vanskelige følelser, kanskje aller mest like før og like etter ferien starter. Når pausen har begynt - og du vet hvor lenge den kommer til å vare - så roer ofte de vanskelige følelsene seg noe. Hvordan ser du for deg at dagene dine skal være i ferien? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 Skrevet 25. juni 2013 Hei, Jeg vet ikke om innleggelse vil være en god - og tilgjengelig - løsning eller ikke. Men jeg har lyst til å minne deg på at ferie fra behandling kan vekke mange vanskelige følelser, kanskje aller mest like før og like etter ferien starter. Når pausen har begynt - og du vet hvor lenge den kommer til å vare - så roer ofte de vanskelige følelsene seg noe. Hvordan ser du for deg at dagene dine skal være i ferien? Ja du har sikkert rett og jeg roer meg forhåpentligvis når ferien begynner. Behandler ville ikke legge meg inn og virket ikke engstelig for ferien. Får bare prøve å tenke som han at det går bra... Ferien blir mye hjemme dessverre....men kanskje vi tar oss en ferie i Norge. Men jeg er livredd for å reise så er skeptisk...Anonymous poster hash: e67a3...b5a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.