Gå til innhold

(Pokkers) FERIE - I år igjen :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

 

Jeg har sagt at hans oppførsel går utover både ungene og meg. Jeg har blitt lei meg mer enn en gang.

Det virker ikke som om han bryr seg.

Har vi f.eks planlagt å gå ut en kveld, men at han plutselig får vite om noen som skal dit, som han ikke liker, sier han bare at han ikke skal ut like vel.

 

Ergo, jeg må enten være hjemme eller gå ut alene eller spørre andre..

 

Ang. ferier vi har måttet kansellere tidligere, virker han uberørt.

 

Han klarer somregel å få skylden for ting over på meg...

Anonymous poster hash: dc4e9...477

 

Dette høres ikke bra ut. Det høres ikke ut som om du har det godt sammen med denne mannen.

 

Det virker ikke som han bryr seg når du er lei deg, skriver du, og

 

du sier at han klarer å få skylden for ting over på deg. Det ringer nok en alarmbjelle her.

 

Hvilke positive ting gir det deg å ha forhold til denne mannen?

 

Har du lest sjarmør og tyrann av Alv Dahl?

Jeg synes at flest mulig skulle lest denne boken. Man lærer svært mye av denne boken.

Anonymous poster hash: 59046...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    53

  • Ayia

    5

  • Togli

    3

  • Mirabell

    2

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker

Vi har det veldig bra i det store og hele, men i slike sammenhenger som  gå ut, reise på ferie om sommeren etc virker det som om han skal ha styringen og er egoistisk ja.

 

Jeg har også mine meninger, men er ikke urimelig.

 

 



Anonymous poster hash: dc4e9...477
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at han bare ikke har lyst til å feriere med deg? Kan du tenke deg hvorfor? Hva kan dere evt gjøre for å forandre på det?

 

 

Tror ikke det har noe med det å gjøre, men jeg skal spørre ham.

Han har alltid vært egoist og mye har måttet forsakes pga hans ego i forhold til ferier.

Dette slår meg også. Du karakteriserer han som en egoist, og en egoist tar ikke fem øre for å tråkke på andres behov for å få det slik han ønsker, sant. Din kjæreste tråkker på dine behov, og med det virker han lite ivrig både på kjærestetur og fellestur med deg og dine.

 

Her ringer alarmbjellene mine må jeg si.... 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette slår meg også. Du karakteriserer han som en egoist, og en egoist tar ikke fem øre for å tråkke på andres behov for å få det slik han ønsker, sant. Din kjæreste tråkker på dine behov, og med det virker han lite ivrig både på kjærestetur og fellestur med deg og dine.

 

Her ringer alarmbjellene mine må jeg si.... 

Jeg spurte trådstarter:Er det noen som har sagt at dere er dårlige foreldre om dere hadde gjort det på den måten?

Trådstarter sa i innlegg 12:

 

"Ingen andre, bortsett fra ham selv. Han er redd for hva eksen skal si om han på familievernkontoret (de går til samtaler der)"

 

Det kan hende at han passer på å ikke tråkke på barnets og exens behov, kun pga at han er redd for at xen skal si noe negativt om ham på familievernkontoret, og ikke av oppriktig omtanke/kjærlighet/annet

Anonymous poster hash: 59046...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Jeg spurte trådstarter:Er det noen som har sagt at dere er dårlige foreldre om dere hadde gjort det på den måten?

Trådstarter sa i innlegg 12:

 

"Ingen andre, bortsett fra ham selv. Han er redd for hva eksen skal si om han på familievernkontoret (de går til samtaler der)"

 

Det kan hende at han passer på å ikke tråkke på barnets og exens behov, kun pga at han er redd for at xen skal si noe negativt om ham på familievernkontoret, og ikke av oppriktig omtanke/kjærlighet/annet

Anonymous poster hash: 59046...8b9

 

Sånn sett, ser det ut som om han kan ta hensyn hvis han vil, om det kun er fordi han er redd for noe (x og familievernkontor) eller om det er kun for å spille et spill og late som om han bryr seg om deres behov

Anonymous poster hash: 59046...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Sånn sett, ser det ut som om han kan ta hensyn hvis han vil, om det kun er fordi han er redd for noe (x og familievernkontor) eller om det er kun for å spille et spill og late som om han bryr seg om deres behov

Anonymous poster hash: 59046...8b9

 

Eller om han tar hensyn fordi han er glad i barnet sitt og er redd for å miste omsorgen for barnet.

Jeg vet ikke

Anonymous poster hash: 59046...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

 

Eller om han tar hensyn fordi han er glad i barnet sitt og er redd for å miste omsorgen for barnet.

Jeg vet ikke

Anonymous poster hash: 59046...8b9

 

Om han tar hensyn til x og barn fordi han er glad i barnet sitt og er redd for å miste omsorgen for barnet.

 

Hvorfor tar han ikke hensyn til deg fordi han er glad i deg og er redd for å miste deg?...

Anonymous poster hash: 59046...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Vi har det veldig bra i det store og hele, men i slike sammenhenger som  gå ut, reise på ferie om sommeren etc virker det som om han skal ha styringen og er egoistisk ja.

 

Jeg har også mine meninger, men er ikke urimelig.

 

 

Anonymous poster hash: dc4e9...477

 

Hei! Innlegg 25, 26 og 27 er også til deg. Jeg bare postet dem på en rar måte, slik at det skulle bli sammenheng i det jeg skrev.

Er det kun i sammenhenger med ferier og å gå ut at han skal ha styringen og er egoistisk?

Anonymous poster hash: 59046...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digresjon: Typisk eksempel på forvirrende tråd med mange anonyme og vanskelig å se om det er trådstarter eller andre som svarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digresjon: Typisk eksempel på forvirrende tråd med mange anonyme og vanskelig å se om det er trådstarter eller andre som svarer...

Enig! Jeg kunne hatt lyst å svare, men greier ikke å skille hvem som svarer hvem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig! Jeg kunne hatt lyst å svare, men greier ikke å skille hvem som svarer hvem.....

Det er kanskje bare trådstarter og jeg som er anonyme i tråden, og det er lett å skille på hvem som er trådstarter og ikke, ut i fra hva vi skriver.

Anonymous poster hash: 59046...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er kanskje bare trådstarter og jeg som er anonyme i tråden, og det er lett å skille på hvem som er trådstarter og ikke, ut i fra hva vi skriver.

Anonymous poster hash: 59046...8b9

 

Hvis man orker å detaljlese og følge godt med, men ellers blir tråden uoversiktlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trådstarters tall/bokstavkode er dc4e9...477

og min kode er 59046...8b9



Anonymous poster hash: 59046...8b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis man orker å detaljlese og følge godt med, men ellers blir tråden uoversiktlig...

Jo, jeg forstår det. I denne tråden er det kun 2 anonyme

Anonymous poster hash: 59046...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! Innlegg 25, 26 og 27 er også til deg. Jeg bare postet dem på en rar måte, slik at det skulle bli sammenheng i det jeg skrev.

Er det kun i sammenhenger med ferier og å gå ut at han skal ha styringen og er egoistisk?

Anonymous poster hash: 59046...8b9

Jeg kjenner det er litt vanskelig å svare på akkurat det.. han er veldig snill og hjelper meg hvis jeg spør etc men... Han liker nok bedre å ta enn å gi.. men når det kommer til det sosiale å gjøre noe sammen, er det nok generelt hans og barnets lyst og behov som gjelder

Anonymous poster hash: dc4e9...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om han tar hensyn til x og barn fordi han er glad i barnet sitt og er redd for å miste omsorgen for barnet.

Hvorfor tar han ikke hensyn til deg fordi han er glad i deg og er redd for å miste deg?...

Anonymous poster hash: 59046...8b9

Oi! Det har jeg ikke tenkt på! Kanskje er jeg ikke så viktig...

Anonymous poster hash: dc4e9...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi! Det har jeg ikke tenkt på! Kanskje er jeg ikke så viktig...

Anonymous poster hash: dc4e9...477

Eller som jeg skrev i innlegg 25

"Sånn sett, ser det ut som om han kan ta hensyn hvis han vil, om det kun er fordi han er redd for noe (x og familievernkontor) eller om det er kun for å spille et spill og late som om han bryr seg om deres behov"

 

Det kan hende at det eneste mennesket han er glad i er seg selv. Han trenger ikke engang å være glad i barnet sitt, selv om det ser slik ut.

Anonymous poster hash: 59046...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digresjon: Typisk eksempel på forvirrende tråd med mange anonyme og vanskelig å se om det er trådstarter eller andre som svarer...

Spot on! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er 2 anonyme i tråden. Jeg beklager den ulempen det medfører at jeg også skriver som anonym

 

Kan dere ikke se på det som hjernetrim å skille 2 tallkoder fra hverandre?

Det hadde vært fint med flere innspill



Anonymous poster hash: 59046...8b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trådstarters tall/bokstavkode er dc4e9...477

og min kode er 59046...8b9

Anonymous poster hash: 59046...8b9

 

 

Tror nok du overvurderer hvor nøyaktig forumbrukerne leser innleggene - i hvertfall de fleste av oss. Jeg taper i hvertfall fort interessen om det blir nødvendig å finlese og sammenligne tallkoder bak "anonymous" for å skille deltakere fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...