Gå til innhold

Vil det bli mulighet for å bruke engangsnick?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg håper det, da det er viktig for mange av brukerne at det ikke er flere anonyme i trådene, og engangsnick vil skille anonyme lettere fra hverandre.

Se side 2 og 3 i tråden (Pokkers) FERIE - I år igjen :(

 

Flere brukere skriver at de taper i hvertfall fort interessen om det blir nødvendig å finlese og sammenligne tallkoder bak "anonymous" for å skille deltakere fra hverandre.

 

Og en annen bruker skriver at det er en av grunnene til at h*n sjelden gidder å titte innom DOL lenger.

 

Jeg synes at det er synd at innlegg av oss som poster som AnonymBruker virker negativt.

 

Ettersom det er bedre for andre brukere, kan jeg la være å delta i diskusjoner som AnonymBruker inntil løsningen med engangsnick har kommet.

 

 



Anonymous poster hash: d93a0...64b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper det, da det er viktig for mange av brukerne at det ikke er flere anonyme i trådene, og engangsnick vil skille anonyme lettere fra hverandre.Se side 2 og 3 i tråden (Pokkers) FERIE - I år igjen :( Flere brukere skriver at de taper i hvertfall fort interessen om det blir nødvendig å finlese og sammenligne tallkoder bak "anonymous" for å skille deltakere fra hverandre. Og en annen bruker skriver at det er en av grunnene til at h*n sjelden gidder å titte innom DOL lenger. Jeg synes at det er synd at innlegg av oss som poster som AnonymBruker virker negativt. Ettersom det er bedre for andre brukere, kan jeg la være å delta i diskusjoner som AnonymBruker inntil løsningen med engangsnick har kommet.   Anonymous poster hash: d93a0...64b

Vet ikke om det er noen tekniske løsninger på problemet, men en ting de som er så opptatt av å poste anonymt kan gjøre er å signere innlegget sitt med et engangsnick. På den måten kan vi hvertfall holde en viss oversikt i en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke om det er noen tekniske løsninger på problemet, men en ting de som er så opptatt av å poste anonymt kan gjøre er å signere innlegget sitt med et engangsnick. På den måten kan vi hvertfall holde en viss oversikt i en tråd.

Takk!

 

Mvh Blåfjell

Anonymous poster hash: d93a0...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukerhjelp Doktoronline

Dette er nylig diskutert på et møte hos oss, og vi ser på mulige løsninger da dette vil kreve en større teknisk jobb. Imens er en mulighet å signere anonyme innlegg med et valgfritt navn, slik "Blåfjell" har gjort i innlegget over her. Kommer straks tilbake med status på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er nylig diskutert på et møte hos oss, og vi ser på mulige løsninger da dette vil kreve en større teknisk jobb. Imens er en mulighet å signere anonyme innlegg med et valgfritt navn, slik "Blåfjell" har gjort i innlegget over her. Kommer straks tilbake med status på dette.

Fint!  :) 

Tusen takk!

 

Mvh Blåfjell

Anonymous poster hash: d93a0...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

 

Jeg håper det, da det er viktig for mange av brukerne at det ikke er flere anonyme i trådene, og engangsnick vil skille anonyme lettere fra hverandre.

Se side 2 og 3 i tråden (Pokkers) FERIE - I år igjen :(

 

Flere brukere skriver at de taper i hvertfall fort interessen om det blir nødvendig å finlese og sammenligne tallkoder bak "anonymous" for å skille deltakere fra hverandre.

 

Og en annen bruker skriver at det er en av grunnene til at h*n sjelden gidder å titte innom DOL lenger.

 

Jeg synes at det er synd at innlegg av oss som poster som AnonymBruker virker negativt.

 

Ettersom det er bedre for andre brukere, kan jeg la være å delta i diskusjoner som AnonymBruker inntil løsningen med engangsnick har kommet.

 

 

Anonymous poster hash: d93a0...64b

 

Ja, som man diskuterer på den andre tråden om anonyme nick... Den som starter en tråd bør kunne ha et midlertidig nick, men egentlig også de som svarer, for om flere heter anonym, så vet man jo ikke om det er samme personen som svarer og en kan kanskje bli litt forvirret og... Savner gamle dol... 

 

Hilsen "frustrert frue" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...