Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på ang Seroquel..jeg har for ca 14dger siden startet med Seroquel og tar 100mg kveld og 25mg morgen.Det fungerer stortsett bra. Jeg sover bedre og ikke minst våkner jeg mere uthvilt enn på lenge:).De siste dagene har jeg hatt problemer med å sovne.Jeg tar mine tilmålte 100mg ca 22 og er iseng ca 10-15min senere. I starten sovnet jeg lett etter kort tid..de siste dagene ar det tatt noen timer før jeg har sovnet .Kjenner ikke på noe uro(annet enn søvnløsheten) og lurer på hvorvidt jeg kn øke dosen ved behov til feks 125-150mg?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg anbefaler at du tar kveldsmedisinen 30-60 minutter tidligere. Om det ikke er nok, kan du øke dosen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...