stjernestøv Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Det er derfor jeg er litt redd for strenge kurer. Min erfaring er at når jeg først skeiet ut så mistet jeg helt kontrollen. Jeg har vært jojo slanker. Sluttet og spist gått over til overspising, forsøk på å kaste opp. Et liv jeg unner ingen. Nå vet ikke jeg om du sliter med alvorlig overvekt eller om du bare føler du har et par kilo for mye. Men uansett tror jeg det beste er hvis du klarer å venne kroppen til mindre mat. Tar av sakte men sikkert. Ikke være så opptatt med at det skal gå fort, bare det går rette veien. Da tror jeg du også har større sjanse for at det skal vare. Har du lyst på en sjokolade og ikke klarer å motstå den så tror jeg det er bedre å ta en liten bit og nyte den med god samvittighet enn å ta hele sjokoladen og spise med dårlig samvittighet. Jeg vet ikke om alle her inne er enig med meg i dette, men det er min erfaring. For den dårlige samvittigheten fikk iallefall meg til å miste kontrollen. Du kjenner deg selv best. Men det jeg mener du bør unngå er at når du først smaker på noe godt, så må du prøve å unngå å miste kontrollen over spisingen. Når vi faller så er det bare å reise seg opp å gå videre Lykke til videre Takk for det Skal ta meg sammen nå, ha lørdagen som jeg kan kose meg litt på og ikke andre dager. Det er lett å miste kontrollen. Har ganske mye jeg vil ned fremdeles, men er fornøyd om jeg klarer ti kilo ned til. Tar sin tid å bli fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/393102-ga-f-i-helgen/page/2/#findComment-3484213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvis du skal spise sjokolade, så bør du vel i det minste holde deg unna kvikklunsj (pga gluten). Kan hende du får i deg for lite energi til å kunne være aktiv i fjellet, og at det er derfor du ender opp med å spise sjokolade. Du vil kanskje ha bedre av nøtter og tørket frukt - samt muligens litt mørk sjokolade :-) Hei! ja jeg tåler verken melkesjokolade eller kvikkklunsj Jeg kjøpte nøtteblanding på vei hjem, sånne småposer med tørket frukt, også nøtteposer m/sjokolade :-) På fjellet . Jeg tror egentlig jeg får i meg mer enn nok, jeg er i feriemodus dvs spiser for mye av alt og gjerne da ting jeg ikke tåler :-) dårlig selvkontroll :-) Men jeg spiser sikkert mindre enn mange, men likevel blir jeg mer syk, så jeg burde da klare holde meg vekk fra kvikklunsj 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/393102-ga-f-i-helgen/page/2/#findComment-3484221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Åhhhhh, restaurant, ja takk dessert, krangling og så kjøpte vi hele butikken... Mønsj! = bedre stemning, men du verden hvor sint jeg er på meg selv isteden. Skulle gjerne forstått den mekanismen som gjør at dette skjer.... Gleder meg til trening i morgen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/393102-ga-f-i-helgen/page/2/#findComment-3484702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.