Gå til innhold

Anbefalte innlegg

PandaAmanda

Jeg har gått ned ca 15 kg på 7 måneder. Huden på magen min er løs og slapp, men jeg ser at den fremdeles trekker seg litt sammen. Det er bedre nå enn for bare 2 måneder siden. (Har også tre svangerskap bak meg.)

Jeg ønsker meg fremdeles ned 3-4 kg men hvor lang tid tar det før jeg skal innse at huden ikke kommer til å trekke seg mer sammen?
Jeg vurderer bukplastikk, men vil gjerne gi huden en sjanse på egenhånd først.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har gått ned ca 15 kg på 7 måneder. Huden på magen min er løs og slapp, men jeg ser at den fremdeles trekker seg litt sammen. Det er bedre nå enn for bare 2 måneder siden. (Har også tre svangerskap bak meg.)

Jeg ønsker meg fremdeles ned 3-4 kg men hvor lang tid tar det før jeg skal innse at huden ikke kommer til å trekke seg mer sammen?

Jeg vurderer bukplastikk, men vil gjerne gi huden en sjanse på egenhånd først.

Jeg gikk også ned ca 20 kg på under et år, og huden trakk seg etterhvert sammen slik at huden ble slik som før jeg la på meg.

Er det 2 måneder siden du avsluttet slankingen? Dvs 9 måneder siden du begynte å slanke deg?

Jeg ville gitt det litt tid, og se om det blir bra. Godt håp i følge denne videoen :)

Anonymous poster hash: 1a374...821

AnonymBruker

Takk :-) Da skal jeg ha lit mer tålmodighet!

Jeg ønsker deg lykke til! :-)

Alfred Borgenvik virker veldig flink; han er utdannet personlig trener fra norges idrettshøgskole, og har også en FB side med treningsråd o.l.

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg gikk også ned ca 20 kg på under et år, og huden trakk seg etterhvert sammen slik at huden ble slik som før jeg la på meg.

Er det 2 måneder siden du avsluttet slankingen? Dvs 9 måneder siden du begynte å slanke deg?

Jeg ville gitt det litt tid, og se om det blir bra. Godt håp i følge denne videoen :)

Hvordan får man lyden på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...