Gjest Nytrent Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Heisann! Jeg har nå i en kort tid (rundt en måned) trent aerobic med vekter/strikk. Heter vel stram-opp eller noe sånt. Trener en gang i uke foreløpig. Er veldig dårlig trent og er i midten av 20-årene. I det siste har jeg blitt litt småskjelven i armene. ikke noe stor skjelving, men merker det når jeg sitter med en penn i hånda feks. Dette er hele tiden. Har det noe med treningen å gjøre, eller er det noe annet? Er ikke sikker på om dette kom i forbindelse med treningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilan Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 du er sikkert litt stiv og støl bare, musklene er slitne. Hvis du ellers føler deg bra, er dette helt normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Nytrent. Joda, dette har nok noe å gjøre med trening og skikkelig dårlig form på forhånd å gjøre. Skru ned intensiteten noe, men fortsett. Det vil gå over og lykke til.! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.