Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Hei!

Bra!

At du spiste lite og bra at du er sulten nå.

Følelsen av å sovne sulten, våkne med gleden ved at gikk sulten til sengs, klarte det, er viktig.

Viktig også at du har noen til å oppmuntre deg litt.

Får du lyst til å spise mer, prøv å avlede deg selv, feks trene, arbeide, drikke mer vann eller annen drikke, men spis ikke mer mat!

Det er veien til å bli tynn å ikke spise .

Men du MÅ oppmuntre deg selv, finne det som stimulerer/ oppmuntrer deg. For min del før jeg økt selvdisiplin av å se filmer som Nikita, Kill Bill osv... Filmer med kvinnelige hovedroller som har selvdisiplin og styrke:-)

Du bør kun spise så lite som greit for medisinene. Klarer du bør du etter hver bytte ut banan med avacado og etter hvert en halv avacado bare :-)

Du kommer til å bli tynn.

Tror jeg må spise litt, blir uvel av å ikke spise noe, men takk for råd :)

Fortsetter under...

I dag spiste jeg en banan til frokost, salat til middag og en banan til kvelds. Synes dette var lite og føler meg sulten og uvel, men skulle gjerne klart å faste :huh: Vil gå ned fort i vekt. Men så tar jeg noen dumme piller jeg må spise mat til og, men har tenkt å slutte med dem.

Du trenger ikke faste. Spis normal sunn kost og ha normale måltider. Det handler om å komme inn i normale rutiner. Det tar tid og trening. Gjør avtaler med seg selv om hvor mye usunn mat du får unne deg i uken. Reduser etterhvert på den usunne maten.

Endret av tjohei1
stjernestøv

Du trenger ikke faste. Spis normal sunn kost og ha normale måltider. Det handler om å komme inn i normale rutiner. Det tar tid og trening. Gjør avtaler med seg selv om hvor mye usunn mat du får unne deg i uken. Reduser etterhvert på den usunne maten.

Takk, du har nok rett i det. :)

Hei!

Det hjelper ikke leve på salat en uke.

Hvis du virkelig vil få kontroll bør du faste.

Sett av en uke der du er forberedt på å bli dårlig :-)

Etter 2-3 uker ønsker du lite mat:-) og du raser ned i vekt, magesekken skrumpet :-) og du orker lite mat.

Jeg har anbefalt dette for andre og de er fortsatt tynne men det hele startet med faste . Videre har jeg oppskrift, men førstevuken er for de fleste mennesker med et vist ubehag, så slutter sultfølelse å komme også må man bruke nye tanketeknikker :-)

Jeg er litt skeptisk til faste.  Min erfaring er at jeg etterpå mistet totalt kontrollen med matinntaket.  

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...