Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kjøper konsekvent ikke inn "snop" for tiden, må og skal ned i vekt.

Men valnøtter og rosiner, det hadde jeg jo. Valnøttene kjøpte jeg fordi jeg tenkte å spise en halv neve hver dag, fordi det er "sunt" (hva nå det måtte bety).

Så nå sitter jeg og gnafser i meg...

Bedre enn salte peanøtter og sjokolade, men likevel kaloribomber.

Jeg tror ikke jeg kan ha noe som helst slikt stående, jeg. Men jeg vet ikke om det vil funke heller. Hva om jeg får løs på tørr kornblanding og påleggspakker i stedet.  :blink:

Ønsk meg lykke til med å fjerne all mat fra huset som det går av å spise uten tilberedning...

Anonymous poster hash: 804bf...390
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393511-sunne-kaloribomber-vs-usunne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det finnes mange ting som er mer kalorifattig enn rosiner+valnøtter, men å bytte til det vil bare medføre et større inntak (i mengde). Det er antall kalorier som metter, så det er uvesentlig hva det er.

Greia er vel at jeg må skjerpe meg i forhold til inntak. Det holder altså ikke å bare slutte å kjøpe snacks (det være i alle mulige former).

(Forøvrig tror jeg riskaker praktisk talt har null næringsverdi i forhold til nøtter og tørket frukt.)

Må skjerpe meg, jah...

Anonymous poster hash: c461d...905

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...