jarle16 Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hei Jeg er en 16 år gammel gutt. Jeg har nettopp startet med boksing og opplevde et problem som forhindrer meg til å trene ordenlig. Etter et par treninger begynte jeg å få vondt på den delen jeg bruker for å bøye min venstre arm (ikke skulder). Jeg får nå vondt i den delen ganske raskt etter at jeg begynner å slenge den. Og det er så smertefullt at jeg ikke kan fortsette å bokse. Men det samme skjer ikke med høyrearmen. Jeg tok en 3 månder lang ferie fra boksing og trening og håpet at den ville ha bedret seg. Men det gjorde den ikke. Jeg merket ganske raskt at den ennå var der Hva kan være feilen og kan jeg gjøre den bra igjen slik at jeg kan fortsette på boksing? Takk (beklager at jeg skrev samme innlegget på to forumer) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 jarle. Du er nå gml. nok til å starte lett styrketrening av armene dine. Gjør dette samtidig som du driver lett grunntrening for boksingen din. Dette vil gå over, men vær tålmodig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.