Gå til innhold

vondt i arm når jeg slenger den

jarle16

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en 16 år gammel gutt. Jeg har nettopp startet med boksing og opplevde et problem som forhindrer meg til å trene ordenlig. Etter et par treninger begynte jeg å få vondt på den delen jeg bruker for å bøye min venstre arm (ikke skulder). Jeg får nå vondt i den delen ganske raskt etter at jeg begynner å slenge den. Og det er så smertefullt at jeg ikke kan fortsette å bokse. Men det samme skjer ikke med høyrearmen.

Jeg tok en 3 månder lang ferie fra boksing og trening og håpet at den ville ha bedret seg. Men det gjorde den ikke. Jeg merket ganske raskt at den ennå var der

Hva kan være feilen og kan jeg gjøre den bra igjen slik at jeg kan fortsette på boksing?

Takk

(beklager at jeg skrev samme innlegget på to forumer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

jarle.

Du er nå gml. nok til å starte lett styrketrening av armene dine. Gjør dette samtidig som du driver lett grunntrening for boksingen din. Dette vil gå over, men vær tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...